בארץ

גלנט: "לא תהיה הפוגה הומניטרית ללא החזרת החטופים"

שר הביטחון יואב גלנט בנאום במלוא חודש לפרוץ מלחמת חרבות ברזל, הדגיש כי הוא מתנגד לעצירת הלחימה: "עבורי אי אפשר לעצור את הלחימה עד שמגיעים להישגים שלה"
מערכת ice | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, חיים גולדברג)
במלוא חודש לפרוץ מלחמת חרבות ברזל, עלה שר הביטחון יואב גלנט לנאום ואמר לתקשורת כי "כוחות הקרקע הולכים ומהדקים את החנק סביב עזה. לדבריו, "הלחצים עלינו ילכו ויגברו, נידרש להחלטות קשות. עבורי אי אפשר לעצור את הלחימה עד שמגיעים להישגים שלה. אין הליכה לאחור, אין עצירה - רק הליכה קדימה".
עוד התייחס השר גלנט לחמאס ויחיא סינוואר ואמר: "כל העיר עזה היא בסיס הטרור הגדול ביותר שנבנה אי פעם. יחיא סינוואר מסתתר עכשיו בבונקר. מנותק קשר מסביבתו. שרשרת הפיקוד הולכת ונשחקת". בהיקשר של סוגיית החטופים המוחזקים בימים אלו בעזה על ידי ארגון הטרור הדגיש גלנט כי: "הפוגה הומניטרית עבורי זה קודם כל החטופים האלה שנמצאים בידי חיות אדם. אביגיל בת ה-3 שהוריה נרצחו ונמצאת לבד בעזה - זה הומניטרי. לא תהיה הפוגה הומניטרית בלי החטופים".
בהמשך הערב, נאם רה"מ נתניהו לנאום גם הוא בעקבות מלוא חודש לפרוץ המלחמה והתייחס לסוגיית החטופים ופעולות צה"ל בעזה בימים אלו. בזמן שצה"ל נלחם בלב עזה ושולט בנקודות במערב העיר, ראש הממשלה נתניהו ביקר היום במרכז הלאומי לאימוני יבשה (מל"י) בבסיס צאלים ונפגש עם צוערי בה"ד 1 מגדוד דקל, עם מפקדי המרכזים והרע"נים, ועם לוחמי יחידת אגוז וסיירת חרוב.
באותו ביקור אמר רה"מ נתניהו כי "לכולכם יש לקחים קודם כל מהיום הראשון, מה שעשיתם - הצלתם את המדינה. אבל כאן יש גם לקחים מתוך השטח, כפי שאתם יודעים. אני שמעתי עכשיו חלק מהדברים, זה מאוד מדויק. כדאי לספוג כל גרם של לקחים וגם להתאמן יחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה