תקשורת ומדיה

בן כספית תוקף: "לא רק יחיא סינוואר מנותק קשר - גם נתניהו"

על רקע הביקורת הנוקבת כלפי הממשלה, העיתונאי בן כספית ממשיך לתקוף את התנהלותו של רה"מ, וטוען כי חוסר התכנון שלו בנוגע ל"יום שאחרי" ברצועת עזה עלול להוביל אותנו לאסון. כמו כן, הוא מציין כי הוא ממשיך להתעלם מהסובבים אותו, ומכנה אותו כ"מנותק קשר"
מערכת ice |  2
בן כספית ,בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, אורן בו חקון)
מאז פרוץ המלחמה, אנשי תקשורת רבים משמיעים ביקורת נוקבת ביחס להיקף האחריות של ראש הממשלה במחדל של ה-7 באוקטובר, ביניהם העיתונאי בן כספית. בטור מיוחד שכתב ל"מעריב", הוא טוען כי "הניצחון המוחלט" שנתניהו מדבר עליו שייך לצה"ל, בדגש על הלוחמים, ולא לראש הממשלה שמנסה לנכס אליו את הפעולות הצבאיות. "צה"ל מוחץ את חמאס. לא בזכות נתניהו, אלא למרות נתניהו".
בהמשך הוא מסביר כי בתחילת המלחמה נתניהו "רעד מפחד" והדבר שעזר לו היה כניסתם של גנץ ואיזנקוט לקואליציה, בשילוב של גלנט כשר ביטחון. אלא שכעת, לטענתו של כספית, לנתניהו פשוט אין צורך בהם. זו הסיבה שהוא "מתעלם" מהמלצות הסביבה, כמו גם מהצורך הקריטי לדבר על היום שאחרי ברצועת עזה, ובניית תכנית מקיפה בנושא זה.
 
"לא רק יחיא סינוואר מנותק קשר. גם נתניהו. הוא איבד קשר לחללית האם", כתב העיתונאי. בכך הוא למעשה אומר כי אם ראש הממשלה ימשיך בקו הוא דוגל כעת, אנו עלולים לחוות אסון בהיקף דומה ל-7 באוקטובר בעתיד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כספית ודרוקר,כתבי החצר של ברסלר והמחאה. שופרות ההסתה. (ל"ת)
    בושה 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פתאטי (ל"ת)
    אורי 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור