תקשורת ומדיה

גם גברים: עדויות האונס החדשות מאירועי ה- 7 באוקטובר

לאחר שנחשף כי בנוסף למקרי הטבח הרבים שאירעו ביישובי העוטף, נעשו גם מקרי אלימות מינית בנשים רבות, עדויות חדשות מוכיחות - גם גברים נאנסו בשבת השחורה. "אב המשפחה היה בסלון, כפות באזיקונים לכיסא, עירום, אחרי שנאנס ונורה למוות", תיארה מנהלת לובי המלחמה לאלימות מינית
מערכת ice |  5
תומכי חמאס (צילום פלאש 90/ וויסאם השלמון)

מלחמת "חרבות ברזל" ואירועי השבת השחורה התירו ישראלים רבים פעורי פה. מלבד למקרי הטבח שנעשו על ידי מחבלי החמאס, תועדו מקרים נוספים של אונס והתעללות מינית, אליהן לצערנו העולם הגיב באדישות.

לאחרונה, מתנהלת מחמאה של ממש כנגד ארגוני זכויות הנשים ברחבי העולם, בדגש על האו"ם, שלא מגנים ואף מכחישים את אירועי האונס שנשים רבות עברו. זאת כמובן למרות העובדה שחלק מהאירועים תועדו על ידי המחבלים עצמם. כעת, תיעודים חדשים חושפים את האמת המרה - חלק מקורבנות האונס היו גם גברים.
 


"לא ניתן להתעלם מזה שגם גברים נפגעו מינית על ידי מחבלי חמאס", טוענת מנהלת לובי המלחמה לאלימות מינית, יעל שרר, בריאיון למאקו. "ישנם גם גברים שנאנסו על ידי המחבלים". שרר מבהירה כי מטרת האונס היא השפלה מוחלטת של הקורבנות, ואין זה משנה אם הם גברים או נשים. חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות של זק"א, העיד בכנסת על מה שראה ביישובי העוטף. שרר חזרה על עדותו ותיארה: "אב המשפחה היה בסלון, כפות באזיקונים לכיסא, עירום, אחרי שנאנס ונורה למוות".

שרר מבהירה כי בידיה עדויות ראייה לאלימות מינית כלפי נשים, אך לא ידוע לה על עדויות ראייה כאלו כנגד גברים. "אולי יש עדויות ראייה למשטרה שחוקרת את הפשעים המיניים שבוצעו על ידי חמאס", אומרת מנהלת לובי המלחמה לאלימות מינית. "אני בטוחה שבסופו של דבר יגיעו לתשאל את מי ששרדו, למיטב הבנתי הם צריכים עוד זמן והם יקבלו אותו. עוד לא הגענו לשלב ששולחים משטרה לגבות עדות משורדי האלימות המינית במהלך הטבח". 
את דבריה שרר חותמת במתיחת ביקורת עקב חוסר ההכרה באלימות המינית שהופנתה כלפי גברים, במהלך ה-7 באוקטובר. "כל מה שקרה לנשים קרה גם לגברים וצריך להכיר בזה". שרר מסבירה כי היא האלימות היא לא אקט של משיכה מינית, אלא של כיבוש, השפלה וזלזול. "מבינה שכולם רוצים לשמוע את שורדי האלימות המינית, אבל הם עדיין לא רוצים לדבר, ואולי לא ידברו על זה לעולם".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צריך להכחיד אותם
    אני 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריך להכחיד את זרע האמלק הזה. אין חפים מפשע בעזה או ביהודה ושומרון!!!!!
    סגור
  • 3.
    אז אין חפים מפשע בעזה. להפוך אותה
    גלילה 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין חפים מפשע אצל העזתיים המוסלמים. להפוך את כולה למגרש חניה. מתי נצנרם בהם ???? מתי ????
    סגור
  • 2.
    הבת של יעקב
    שלום פרץ 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמור בן שכם אנס את בתו של יעקב אבינו שמעון ולוי אחים של דינה הרגו את כל אנשי שכם מי שנשאר זה הטף והנשים יעקב אבינו לא היה מרוצה ממעשיהם והם ענו לו "הכזונה יעשה את אחותנו" אנחנו אנשים עדינים למרות שהייתי אלוף הארץ בהאבקות חופשית אני אדם עדין. אבל לכל אדם יש יעוד בעולם גם לבעלי חיים.. לצומח.... לדומם. ברגע האדם לא עושה את היעוד שלו ועוד שעושה ההפך... אז אין לו זכות להתקיים בעולם!!! למשל כתוב ב רמב"ם" גוי ששומרשבת חייב מיתה" למה??? כי גוי הוא חלק מהטבע התמידי של העולם וברגע שהוא יוצא מהטבע שלו הוא נחשב למת,. בגלל שרק יהודי יש לו את הכח להיות מעל הטבע של העולם,. כמו שאני רואים במוחש" כבשה אחת מול שבעים זאבים " שנים שמנסים להשמיד אותנו חו.. בעשר שנים האחרונות שלחו עלינו 250000 פצמרים מה אתם חושבים אם זה היה קורה במדינה אחרת?????????? ראשית אף מדינה שבעולם לא היית נותנת לזה לקרות! ואם כן אז המדינה הזו היית מפסיקה להתקיים. לדוגמא: במלחמת המפרץ שלחו עלינו 40 טילים 0 הרוגים מהטילים! טיל אחד על בסיס אמריקאי עשרות הרוגים ומאות פצועים. לסיכום חברים יקרים: למחשבה שלנו יש כח מאוד חזק המשך.....
    סגור
  • 1.
    נבלות, הם חולי נפש שנבחרו לבצע את הזוועות האלה.
    נקמות 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תמשיכו להכניס להם סיוע ותמשיכו לתת למחבלים סיוע משפטי. בסוף ניקח את החוק לידיים וניכנס ליישובים ערביים ונבצע בהם טבח
    סגור
  • איכסס הכל בגלל הדת שלהם ובשם אללה שלהם
    חיים 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על שלש דברים ה' מיתחרט שברא ואחד מהם זה ישמעלים
    סגור