תקשורת ומדיה

ינון מגל פרסם ציוץ והותקף: "הוא סירב 6 פעמים לחסל את סינוואר"

איש התקשורת ינון מגל צייץ כי לאחר שביצע בדיקות עם מספר גורמים בממשלה הקודמת, נודע לו כי ממשלת בנט-לפיד קיבלה המלצה מטעם השב"כ לחסל את סינוואר, אך זו סירבה בשל "שיקולים פוליטיים". נדב איל שחשף את הידיעה: "זה לא נכון באופן גורף"
מערכת ice |  1
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
איש התקשורת ומגיש תוכנית האקטואליה "הפטריוטים" בערוץ 14, ינון מגל, התייחס לחשיפת העיתונאי נדב איל בחשבון ה-X  שלו.  מגל ציין בפני עוקביו,  כי שוחח עם גורמים בממשלה הקודמת שציינו כי השב"כ המליץ מספר פעמים בפני ראשי הקואליציה הקודמת, יאיר לפיד ונפתלי בנט, על חיסול חמאס, אך אלו בחרו שלא לבצע זאת בעקבות "שיקולים פוליטיים". 
בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר), איש התקשורת ינון מגל מרבה לפרסם ציוצים מעוררי מחלוקת אשר מעוררים הדים רבים בכלי התקשורת ובמערכת הפוליטית. היום (חמישי) צייץ ינון מגל כי ממשלת בנט – לפיד קיבלה מספר המלצות מטעם השב"כ בנוגע לחיסול חמאס. "בום. מבדיקות שלי עם מספר גורמים בממשלה הקודמת: היו המלצות של השב"כ לחיסול סינוואר לפחות 3 פעמים. ולא רק באירוע הגרזנים באלעד".
בהמשך הציוץ, ציין מגל: "נכון שצה"ל התנגד, אך מבחינת בנט, לפיד וראשי הקואליציה הוחלט לא לבצע בשל שיקולים פוליטיים של שלמות הממשלה 'כי היה ברור שבתגובה מנסור עבאס יפרוש'. הנושא דובר בפירוש! על השולחן! וכל ראשי הקואליציה היו מודעים לו: לא לחסל את ראשי חמאס מחשש לפירוק הקואליציה עם רע"מ". 
בעקבות הציוץ של מגל, העיתונאי נדב איל, התייחס לכך בחשבונו האישי ברשת החברתית וכתב: "כמי שפרסם הבוקר את הידיעה בעניין- זה לא נכון באופן גורף. וממילא השב"כ לא צריך היה להמליץ "3 פעמים".
בין היתר, ציין נדב איל: "בוודאי שהשיקול לא היה עבאס. השיקול היה קשור לכך שמדובר במלחמה כוללת, למחלוקת היסודית עד כמה חמאס מורתע, ולאפשרות מבצעית. המציאות פשוטה יותר: הקונספציה שנוצרה בלמעלה מעשור של ביבי לשלטון הייתה שאפשר להתמודד ולהרתיע משטר חמאסי בעזה. הוא סירב לפחות 6 פעמים לחסל את סינוואר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרה וביבי משחררים טרוריסטים,מממנים טרור ומסיתים כל היום
    יצאתפיל 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מובילים את עם ישראל לחורבן....וילדז במיאמי הופך לפופקורן
    סגור