טלוויזיה

ינון מגל מול אהרון ברק: מי הצליח לשרוף את הרשת?

תוכנית הראיונות של רוני קובן הצליחה מאז שידור הפרק אתמול, בו התארח ינון מגל, לרשום מאות אלפי צפיות, בדומה לפרק מהעונה הקודמת בו התארח אהרון ברק. מי הוביל בצירוף המקרים המסקרן הזה?
שירה יום טוב |  1
ינון מגל בפגישה עם רוני קובן (צילום כאן 11)
ינון מגל זכה אמש להופיע במקביל בשני ערוצים. האחד - במקומו הקבוע כמגיש הפטריוטים באולפן עכשיו 14, והשני - בפרק שהוקדש לו בתוכנית הראיונות "פגישה" עם רוני קובן, בכאן 11. הפרק הצליח לנסוק בדיגיטל, וגם, לתת פייט לפרק קודם של התוכנית, שעסק בדמות מעניינת במיוחד כשמדברים על מגל.
בנתונים לינארים, 8%, ו-207 אלף צופים השיגה הפטריוטים, ואילו פגישה עם קובן רשמה 6.4% ו-183 אלף צפיות. נתונים להשוואה או לשכלול? תחליטו בעצמכם, מה שמעניין עוד יותר בנתוני הצפייה של אפיזודת מגל אצל קובן, אלה הנתונים שהצליחה לעשות מחוץ לאפיקי הטלוויזיה, אלא בפלטפורמות הדיגיטל.
הפרק בשירותי הדיגיטל השונים של כאן 11 (אפליקציה, אתר ויוטיוב), רשם נתון חזק במיוחד של יותר מחצי מילון צפיות כבר ב-12 השעות הראשונות לשידור. מדובר באחד הפרקים הנצפים ביותר של התוכנית ובקצב עליה מהיר במיוחד בכמות הצפיות ביחס לזמן השידור.
 
בהשוואה אחורה, ובצירוף מקרים מעניין, פרק עבר חזק במיוחד שנרשם לטובת פגישה עם רוני קובן, היה פרק מהעונה שעברה, אשר התמקד בנשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרון ברק. התקופה היא תקופת המחאה נגד הרפורמה המשפטית, וברק כדמות מפתח בנושא הצליח להביא את התוכנית לרייטינג של 7.3 באותו הערב.
אמנם מדובר בנתון הגבוה בכמעט אחוז מהנתון של מגל, אלא שבהשוואה לצפיות בדיגיטל, הפרק של ברק השיג עד לבוקר שלמחרת השידור 215 אלף צפיות. יותר מרבע מיליון צפיות הפרש לטובת הפרק של מגל ששודר אמש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ינון מגל עילוי תקשורתי
    סרגיו 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון מלך התקשורת ... ימין עולה .
    סגור