טלוויזיה

מגישי כאן 11 ועכשיו 14 ראש בראש: "הסתה פרועה"

שי גולדן, מגיש עכשיו 14, תקף את גיא זוהר, מגיש כאן 11: "דוקרן הניואנסים מהתאגיד, אתה קטנוני. פחות חשוב לך גזענות, העיקר להכניס לשי גולדן ולערוץ 14"
מערכת ice | 
גיא זהר (צילום חדשות 10)
שי גולדן, מגיש התכנית "עכשיו 14" בערוץ 14, פצח היום (רביעי) במונולוג היומי שלו כמדי תוכנית, והפעם תקף את מגיש הטלוויזיה בכאן 11, גיא זוהר, על כך שיצא נגדו ונגד ערוץ 14.
גולדן אמר: "גיא זוהר התייחס לדברים שאמרנו באולפן על זהבה גלאון וטען שאני כועס. תפסת אותי, עלית עליי, הראת לי מזה להתעסק עם זהבה גלאון. אנחנו לא קטנוניים, אנחנו עיתונאים לפחות כמוך. טעית, כמוני, אנשים טועים. הליכוד לא איים להעלות אנשים על רכבות, גלאון צירפה את המיוחס לבן גביר, מבחינתה אין הבדל. גם מבחינתך אין הבדל. דוקרן הניואנסים מהתאגיד, אתה קטנוני. בין הדברים שעין הנץ שלך החמיצה עומדת אמירה גזענית של גלאון על אמסלם. פחות חשוב לך גזענות, העיקר להכניס לשי גולדן ולערוץ 14".
 
גולדן המשיך והוסיף: "כל מגיש טלוויזיה והמניפולציות הקטנוניות שלו. מפרגן מכל הלב. אתה זחוח. התעלמת במופגן מכל הדברים המזעזעים שגלאון כותבת בטוויטר שלה. ההסתה הפרועה שלה עוברת לידך בעין מפריע. אתה זקוק למכשיר שמיעה. היא איימה פעמיים על גבך לסגור את ערוץ 14".
 
גולדן סיכם: "אתה המקרה הקלאסי של מי שלא רואה שריפה מול עיניו ורק רואה את גרגר החול שנעוץ לך על החזה. זו מיקרו עיתונות, עיתונות סלקטיבית ומוטה שעוסקת בטפל, מעלימה עין מהמרכז. אין מה לומר, פרור על האף מעניין יותר משריפה. חשוב שערוץ 14 ימשיך לשדר ויציג מראה מולך ומול גלאון". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה