טלוויזיה

לצד לינוי אשרם ולירז צ'רכי: אלישע בנאי ישתתף ב"רוקדים עם כוכבים"

לאחר שניצח יחד עם אמו השחקנית אורלי זילברשץ ב"המטבח המנצח VIP", נודע כי הזמר והשחקן אלישע בנאי לוהק לעונה הקרובה של "רוקדים עם כוכבים". בין היתר ישתתפו בתוכנית האהובה: יאנה יוסף, לינוי אשרם, מריאנו אידלמן ועוד 

מערכת ice | 
אלישע בנאי (צילום ויקיפדיה - אורית פניני)
הזמר והשחקן אלישע בנאי לוהק לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", שתעלה בקשת 12. כזכור, בנאי כיכב וזכה בעונת ה-VIP של תוכנית הבישול "המטבח המנצח" יחד עם אימו השחקנית אורלי זילברשץ. 
מוקדם יותר היום פורסם כי לוהקו לתוכנית הזמרת והשחקנית לירז צ'רכי והמדליסטית האולימיפית לינוי אשרם. אלו יצטרפו למשתתפים שכבר לוהקו וביניהם: הקומיקאי מריאנו אידלמן, אשת התקשורת גאולה-אבן סער, אושיית הריאליטי יאנה יוסף והזמרת נטע ברזילי. 
 
אלישע, הוא הסולן של להקת הרוק "אלישע בנאי וארבעים השודדים". בנוסף הוא כיכב במספר סדרות וביניהן: "תמונת ניצחון" ו"שישה אפסים". בהמשך השנה, בנאי יככב בסדרה "8200", שצפויה לעלות ב-HOT. בפברואר 2022 הוציא אלישע מיני אלבום בשם "ממשיך לרדוף אחרי החלומות". כמו כן, הוא נבחר להיות פרזנטור של חברת האופנה קסטרו לאותה שנה. 
בנאי נולד, גדל והתחנך בתל אביב. נצר למשפחת בנאי: הוא בנו של הזמר וסולן להקת משינה יובל בנאי ושל השחקנית אורלי זילברשץ. הוא אחיה הבכור של עמליה, סופי ואהרן ונכדו של השחקן והזמר חתן פרס ישראל יוסי בנאי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה