טלוויזיה

צמד האקסים המפורסם יתחרה על במת "רוקדים עם כוכבים"

טל מורד מצטרף לרשימת המתמודדים בעונה הקרובה של "רוקדים עם כוכבים", בה נמצאת גם האקסית המפורסמת שלו, מאיה קיי. בין אלה שיתחרו מולם על המקום הראשון בגמר: מריאנו אידלמן, גאולה אבן ונטע ברזילי 
רוני שיינר | 
מאיה קיי וטל מורד (צילום יחצ)
אחרי שנודע כי הדוגמנית מאיה קיי תתמודד בעונה הקרובה של התוכנית "רוקדים עם כוכבים", גם האקס המפורסם שלה, טל מורד, שעבר אודישנים לתוכנית, יתחרה גם הוא על אותה הבמה. כך פרסם לפני זמן קצר העיתונאי ערן סוויסה.
בתוכנית, שצפויה לעלות בהמשך השנה, לוהקו עד כה מריאנו אידלמן, נטע ברזילי, און רפאלי, גאולה אבן, יאנה יוסף, לירז צ'רכי, לינוי אשרם, אורי ששון, ירדן ג'רבי, אבי אברומי, חזי דין, רומי פרנקל ודניאל גל. 
 
קיי ומורד הכירו והתאהבו במהלך צילומי תוכנית הריאליטי "הישרדות". הם ניהלו זוגיות פוטוגנית במשך שנה ונפרדו בספטמבר האחרון, לאחר שחוו משבר ביחסים. 
לאחרונה נקשר שמה של קיי לבחור בשם איתי גרשון, בעקבות תמונות פפראצי של השניים שצולמה בזמן הדייט הראשון שלהם. במהלך ראיון לאתר מאקו, אמרה קיי: "אף בחורה לא רוצה שדברים כאלה ייצאו על הדייט הראשון, אבל זה קרה וזה בסדר וכל מה שיש לי להגיד זה שהיה דייט וזה פשוט צולם".
קיי הוסיפה: זה ממש בשלבים ראשוניים וזה ממש יצא מהר, כשיהיה לי מה להגיד מעבר, אני אגיד. מנסים לשמור על הפרטיות הקטנה ועל ההרגשה הזו של ההתחלה". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה