ויראלי

לאחר הפרידה המתוקשרת: מאיה קיי וטל מורד באירוע משותף

ליברה, עורכת אירוע להשקת אפליקציה חדשה "Chik", בין הנוכחים באירוע  הם תומר קאפון ויעל שלביה שהם הפרזנטורים של האפליקציה, קייסי זאפטה, רומי פרנקל, גיא איתן וגם האקסים הטריים טל מורד ומאיה קיי
מערכת ice | 
מאיה קיי וטל מורד (צילום יחצ)
חברת ליברה, תשיק בעוד כשבועיים את האפליקציה החדשה שלה לביטוח לנהג צעיר, "Chik", הפרזנטורים של האפליקציה יהיו תומר קאפון ויעל שלביה. אירוע ההשקה יערך בתחילת חודש הבא ואליו הוזמנו מספר אורחים מפורסמים: גיא איתן, רומי פרנקל, קייסי זאפטה וגם טל מורד ומאיה קיי יפגשו שם, כזכור, השניים היו בזוגיות של מעל שנה ונפרדו לפני כ-5 חודשים.
השניים סיפקו את אחד הקשרים הזוגיים הפוטוגניים ביותר שנראו בשנים האחרונות והם נכנסו ללב של כולנו כשהכירו יחד על האי בתוכנית "הישרדות". זמן קצר לאחר פרידתם, פרצה מלחמת חרבות ברזל, שאליה טל מורד הוקפץ לשירות מילואים בו נכנס גם לעזה ואיבד כמה מחבריו הטובים. כשמאיה קיי נשאלה על טל לאחר פרוץ המלחמה, היא ענתה שהיא דואגת לו והשניים דיברו. אך האירוע של ליברה תהיה הפעם הראשונה (המתוקשרת לפחות), שהשניים נפגשים.
 
על פי חברת ליברה, אפליקציית "Chik" תאפשר לרכוש ביטוח רכב יומי באופן עצמאי ובקליק אחד, ללא תלות בחברה המבטחת את הרכב. בחברה ייצאו בתקופה הקרובה בקמפיינים לשיווק האפליקציה החדשה יחד עם הפרזנטורים תומר קאפון ויעל שלביה, שאירוע ההשקה, כאמור, ייערך גם עם ידוענים נוספים שיגיעו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה