תרבות ופנאי

מאיה קיי בדרך לזוגיות? "פתוחה להכל, מחפשת מישהו שונה ממני"

הדוגמנית התראיינה לאחרונה ואמרה כי היא אמנם נהנית להיות לבד, אך היא "פתוחה להכל", ואמרה כי "אין לה בעיה להכיר את עצמה גם עם אנשים אחרים. לגלות את הגרסה של עצמה מחדש".  האם מדובר ברמז לזוגיות שעתידה להגיע בקרוב? 
מערכת ice | 
מאיה קיי (צילום אינסטגרם/ מאיה קיי)
מאיה קיי היא אחת מהדוגמניות המוכרות בישראל והיא זכתה להכרה משמעותית עם הופתעה בריאליטי "הישרדות", שם גם הגיעה את בן זוגה לשעבר, טל מורד. לאחרונה היא התראיינה לגיא פינס ושיתפה במה שהיא מחפשת בגברים.
"בדיעבד, הבנתי שאני מחפשת מישהו ששונה ממני, לא בתחום. אבל Never say never", אמרה הדוגמנית. בהמשך היא הוסיפה: "זה לא תמיד מסתדר, אבל זה לא תמיד לא-לא מסתדר. יש פעמים שזה ממש עובד וממש כיף, כי כזה מבינים אחד את השנייה. אני פתוחה להכל, להכיר אנשים טובים. אני בן אדם של אנרגיה". המראיינת שאלה אותה בהמשך האם היא נהנית להיות לבד, ועל כך היא ענתה: "אני נהנית, אבל אין לי בעיה להכיר את עצמי גם עם אנשים אחרים. את כאילו מגלה את הגרסה של עצמך כל פעם מחדש. זה כיף להכיר את עצמי לבד, לגור לבד... זאת אווירה אחרת". אמנם היא עדיין לא הכריזה על זוגיות חדשה, אך אין ספק כי יכול להיות שמדובר ברמיזה לדבר שעתיד להגיע.
 
כזכור, בעבר סיפרה מאיה בריאיון למאקו על הפרידה המתוקשרת מטל מורד: "היה משבר לאחרונה, שלפעמים מתגברים עליו ולפעמים לא, אבל הכל בסדר. מדברים על הדברים, ובסוף מחליטים יחד בסופו של דבר מה נכון לכל אחד". עוד היא הוסיפה: "טל ואני עדיין בתקשורת. אנחנו חברים מאוד טובים, אז לא צריך לקחת את זה למקומות רחוקים יותר מדי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה