תקשורת ומדיה

בן כספית במתקפה חריגה על בן גביר: "הוא חלאה, אין לו בושה"

השר לביטחון לאומי התראיין לחדשות 13, שם אמר כי "נגמרו הימים שהאנרכיסטים האלה, שיש להם אוהדים של הפועל תל אביב הם שמורת טבע מוגנת". בן כספית תקף אותו ואמר: "אני מבלה כל חיי ביציעי הפועל תל-אביב. איש לא קילל שם את צה״ל. כולם משרתים בצה״ל. אין לו בושה"
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר, בן כספית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מתוך אתר 103FM)
לאחרונה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התראיין לכתב חדשות 13, אלמוג בוקר, והסביר כי מבחינתו היחס לאוהדי הפועל תל אביב מתכוון להשתנות. "נגמרו הימים שהאנרכיסטים האלה, שיש להם אוהדים של הפועל תל אביב הם שמורת טבע מוגנת". העיתונאי בן כספית החליט להתייחס לדבריו בחריפות בפוסט שכתב בחשבון האינסטגרם שלו.
"נגמרו הימים שהם מקללים את צה"ל, וזורקים חפצים על שוטרים, כמעט רוצחים – ושום דבר. המשטרה לא עשתה כלום", הסביר השר. כספית התייחס לדבריו ופתח את הפוסט באמירה: "איתמר בן-גביר הוא חלאה". בהמשך הוסיף: "אני מבלה כל חיי ביציעי הפועל תל-אביב. איש לא קילל שם את צה״ל. כולם משרתים בצה״ל. עשרות אוהדים של הקבוצה הזו נהרגו ב-7 באוקטובר ובמלחמה שאחריו".
 
 
כספית טען כי בן גביר עצמו אינו שירת בצה"ל, ולמעשה מכאן שאין לו בכלל זכות להתלונן על הנושא הנ"ל.  וכל חייו הוא ייצג חשודים אשר קיללו ודחפו את חיילי צה"ל. "אין לו בושה", כתב. "זה אות קלון שהטיפוס הנ"ל שייך לממשלת ישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגובה
    ניק 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך הביתה בן כפית נמאסת אם אתה תעמוד לבחירה לא תקבל ולו שביב של מנדט!!
    סגור
  • 1.
    בן כספית הוא כמו יבלית
    NRMG 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ניתן להיפטר ממנו .
    סגור