תקשורת ומדיה

ינון מגל מפתיע את בן כספית? "מלטף את עצמך ומנשק את עצמך"

על רקע הפרות הסדר וההתפרעויות במחאה נגד הממשלה, ינון מגל תקף את בן כספית אשר לטענתו תומך בהתנהלות המפגינים: "אם באמת היית מתרגש מהמצב, לא היית שורף את המדינה. לא היית תומך בפרעות האלה שהם פרצו את מערכות האבטחה של ראש הממשלה"

מערכת ice | 
ינון מגל בן כספית 103 (צילום מסך)
תוכנית הבוקר של אנשי התקשורת ינון מגל ובן כספית מהווה לא מעט זירת קרב בין שני העיתונאים המפורסמים אשר מחזיקים בעמדות פוליטיות שונות זו מזו. בתוכנית הרדיו של השניים בתחנת הרדיו 103FM ששודרה הבוקר (רביעי), תקף ינון מגל את בן כספית והתייחס בדבריו לתמיכתו במפגינים אשר במחאה האחרונה נגד הממשלה, ביצעו הפרות סדר והתפרעויות אלימות
"תראה אתה יושב פה ומקריא ציוצים באיזה טון כאילו זה יום הזיכרון התשפ"ד ומתרגש, מלטף את עצמך ותכף אתה מנשק את עצמך כמה אתה מתרגש. אפילו הבייס שלך לא נותן לך לייקים על האווילות הזאת, שאתה משחק אותה שאתה מתרגש מהמצב".
 
@yinonmagal

♬ צליל מקורי - ינון מגל
מגל המשיך לתקוף את כספית שהמשיך לשתוק נוכח דבריו: "אם באמת היית מתרגש מהמצב, לא היית שורף את המדינה. לא היית תומך בפרעות האלה שהם פרצו את מערכות האבטחה של ראש הממשלה. לא הייתם קוראים להחריב את מדינת ישראל".
מגל המשיך בדבריו ואף הגיב בצורה תקיפה יותר נגד כספית ומתנגדי נתניהו: "מה אתם עושים? מה אתם משחקים אותה? אני תומך בתועבה? אתה תועבה, אתה מכונת רעל של 20 שנה. אני מציב לכם תמונת מראה למה שאתם עושים.  אתם מתנהגים כמו חלאות. אין לכם קו אדום". 
מגל, שרגיל להתעמת עם כספית בתוכנית הבוקר ב-103FM, פרסם את הקטע ברשת החברתית "טיקטוק" וכתב לעוקביו: "מטורפים. תפסיקו לשרוף את המדינה. אתם תובילו להתקפה של חיזבאללה עלינו. כמו שהובלתם להתקפה של חמאס. אתם גורמים לרצח של יהודים. אתם גורמים לנפילה של חיילים מספיק עם הדברים האלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה