בארץ

בן כספית: "נתניהו הפך את ישראל לאימפריה? כל זב ומצורע מתעמר בנו"

העיתונאי בן כספית פרסם היום בעמוד האינסטגרם שלו, סרטון בו הוא מגחך על ספר שנכתב על ראש הממשלה נתניהו: "כיצד הפך נתניהו את ישראל לאימפריה"

מערכת ice | 
בן כספית, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
העיתונאי בן כספית, פרסם היום (שלישי), כהלצה סרטון בעמוד האינסטגרם שלו, שבו הוא מגחך על ספר שנכתב על ראש הממשלה נתניהו: "עכשיו, מכיוון שאני רוצה שנצחק באמת, קפץ לי ציוץ של נתניהו שמצטרפת אליו תמונה של קאבר של ספר".
"בגדול יש תמונה של כל גורדי השחקים של תל אביב והכותרת של הספר היא: 'כיצד הפך נתניהו את ישראל לאימפריה', המחבר הוא עקיבא ביגמן", אמר כספית והמשיך: "נתניהו האימפרטור כותב: 'סיימתי לקרוא את הספר הזה מאת עקיבא ביגמן, שיצא עכשיו לחנויות. כיוון שאין סיכוי שתשמעו עליו בתקשורת, אביא בפניכם את פסקת הסיום שלו'", עוד עקץ כספית את נתניהו: "האיש פשוט מספק לנו שירותים ואז הוא מביא אותה".
נתניהו צייץ ציטוט מהספר המדובר: "חלוף הזמן ובשקוע אבק הפוליטיקה והמעשים הקטנים, יתפוס נתניהו את מקומו בהיסטוריה כאחד משלושת המנהיגים הגדולים שידע העם היהודי בעת החדשה, לצידם של הרצל ובן גוריון. בנימין נתניהו, שכיהן יותר מכל אדם אחר כראש הממשלה של ישראל, ייזכר ככל הנראה כאדם שהפך את ישראל מישות פוליטית ארעית ותלותית למשכן קבע, מעצמה בהתהוות".
על הציטוט של נתניהו, הגיב כספית: "אני חושב שצריך להלחין את זה ואני מקריא את זה בבוקר שבו מיליציה שאף אחד לא מכיר מעיראק, עכשיו אפשר כבר להגיד, פגעה בבסיס חיל הים באילת כמעט בספינת סער 6 שיש שם".
עוד המשיך העיתונאי: "אני חושב שגם אם יקים איזה יחפן עכשיו מיליציה בארביל, בערך תוך שעה הוא יצליח לירות עלינו משהו. כל זב ומצורע מתעמר בנו. אין אסון שלא קרה לנו, ההתרעה שלנו הלכה קיבינימט. מדברים על חיזוק חמאס בהפגנות? חבר'ה, כתב רשף שי 'אם אתם רוצים להחליש את חמאס, רק במזוודות של דולרים', זה הוכיח את עצמו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה