תקשורת ומדיה

הפתעה: מגיש הספורט של ערוץ 1 בוני גינזבורג הודיע על עזיבת רשות השידור

אחרי 11 שנים ברשות השידור, שוער העבר שהוביל משדרי ספורט, עוזב את רוממה לטובת פרויקטים בתחום התקשורת. ישולב בשידורי ערוץ 1 בעתיד
שוער העבר ומגיש שידורי הספורט בערוץ 1 בשנים האחרונות, בוני גינצבורג , הודיע להנהלת רשות השידור על החלטתו לסיים את עבודתו. הסיבה, כך טען גינזבורג בפנייתו להנהלה, היא פיתוח אפיקים חדשים בתחום התקשורת. למרות זאת, ברשות מתכוונים לשלב בעתיד מדי פעם את גינזבורג בשידורי הערוץ.
גינזבורג הצטרף לפני 11 שנים לרשות השידור, והחל להגיש משדרי ספורט, בין היתר את סיכום משחקי השבת. שמו עלה כמועמד להחלפתו של דני דבורין כמגיש \'שירים ושערים\' ברשת ב\', משרה בה זכתה בסופו של דבר שרון פרי.

מאחורי הקלעים של גמר המונדיאל ב-2010
\"רשות השידור הייתה עבורי בית שני וכולי תקווה שכל הגורמים המעורבים בהנעת הרפורמה יתגברו על חילוקי הדעות ויביאו ליישומה המיידי כי זהו הסיכוי היחיד להצלתו והמשך קיומו של שידור ציבורי ראוי איכותי ורלוונטי\", מסר גינזבורג בהודעה לתקשורת.
מרשות השידור נמסר: \"בוני, ש\'גדל\' ברשות, הוא אחד מאנשי המקצוע הטובים והמובילים בתחום, רשות השידור מאחלת לו הצלחה באפיקיו החדשים ותשמח לשתף אותו במשדריה מעת לעת גם בעתיד\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האמת וכל האמת
    עורך שעזב 07/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עבדתי ארבע שנים במערכת התוכן. מאז,שליפקין הגיע הוא החריב את האתר. אנשי אייס, תבדקו כמה עורכים עזבו בחודשיים האחרונים. כותרות מגוחכות. אמינות אפסית ונטישה של כל מי שעבד טוב כי הבוסים לא רצו אותו. שמות? יאללה: יזהר, אבו, טימור, דן, איציק, נבו, בעז גורן, אסף, אליסף ועוד. זמן לכתוב גם על זה!
    סגור