תקשורת ומדיה

The voice בשיא עונתי של 33.9% - קרוב לגמר מאסטר שף

השיא העונתי רחוק בחצי נקודה מגמר 'מאסטר שף' ששודר יממה לפני כן. 25% להשקת הסדרה של צביקה הדר. ערב חלש בפריים-טיים  של 10, אבל גיא פינס עם יותר מ-10%
אלכסנדר כץ |  1
The Voice, עונה רביעית (צילום אוהד רומנו)
ערב נהדר עבר על רשת, עם הנתון הגבוה שקיבלה The voice. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ריאליטי השירה של רשת קיבל 33.9% (עם כמיליון צופים), דומה לנתון שקיבל גמר מאסטר שף יממה לפני כן - 34.3%. 
לצבי יש בעיה (רשת, ערוץ 2), הסדרה של צביקה הדר, הפגיזה בהשקה עם 25%  - ממוצע גבוה מאז תחילת השנה לסדרה בפריים שני, ודומה לנתון שקיבלה צומת מילר בפריים ראשון. 
לערוץ 10 לא היה פריים-טיים משמח במיוחד: הסדרה הדוקומנטרית 'הצלצול שאחרי' 
קיבלה 6%, 'הצינור' (ערוץ 10) רשמה 3.7%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.5%.
'תכנית הלילה' (חדשות 2) קיבלה 9.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-4.5% ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.2%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 12.6% ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.1%. מנגד הפגיזה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 10.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 23.7% נאים מאד, מול 11.6% ל'חדשות 10'. 'מבט' (ערוץ 1) עם 4.8%. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דה פרסומת
    אלדד 12/2016/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה פרסומות בתוכנית פריים טיים??? לתקוע בכל חריץ אפשרי פרסומת זה פשוט בושה לציבור
    סגור