שיווק ופרסום

אחרי שאני קם, אני לא עושה שום דבר חוץ מלחשוב איך אני דופק את פייסבוק

אייס | 
דורי בן ישראל (צילום icetv)
בגלל מלחמת האדם הקטן בתאגיד הענק. דורי בן ישראל מוכר בתעשייה כפרסומאי לא שיגרתי, ובעיקר הבעלים של בלוג הפרסום המזבלה. אבל בשנה האחרונה הוא בולט בעיקר בגלל המאבק שהוא מנהל נגד פייסבוק ישראל, המנכ"לית עדי סופר תאני ויועצה התקשורתי זמיר דחב"ש. נכון שלעיתים המלחמה גסה מדי, אבל בן ישראל הצליח לגלות במאבק שלו יצירתיות שמצליחה לחצות את גבולות הברנז'ה, להשאיר את המאבק בתודעה הציבורית, ולעורר בנו - הישראלים – מחשבות על כוחה הרב מדי של הרשת החברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה