תקשורת ומדיה

רדיו חיפה: אלה המגישים שיחליפו את אלי לוי

בעקבות מינויו של אלי לוי לתפקיד דובר המשטרה חלות תנודות בגופי התקשורת בהם עבד ובתוך כך גם ברדיו חיפה שלוי הגיש בו את תוכנית הסיכום השבועים בשישי. מי יחליף אותו?
שירה יום טוב |  1
נצמ אלי לוי (צילום דוברות המשטרה)

מגישים חדשים לתכנית סיכום השבוע של רדיו חיפה לאחר עזיבתו של אבי לוי. תוכנית "זירה חופשית", המסכמת את לוח השידורים ברדיו חיפה משודרת בימי שישי בין עשר בבוקר לשתיים עשרה בצהריים. עד לאחרונה הגישו את התוכנית ענבר דותן ואלי לוי, אך לאחר מינויו של לוי לתפקיד דובר המשטרה פרש מהגשת התוכנית.

כעת הודיעו ברדיו חיפה כי לאור השינויים התוכנית מתחדשת ומתרחבת עם שני מגישים חדשים. מי שימלאו את מקומו של לוי לצד ענבר דותן הם העיתונאים ואנשי התקשורת בועז גולן, ממקימי 0404 ומגיש ערוץ 20, ויוסי פישר מנהל חדשות ynet ברדיו האזורי ורכז הכתבים בדסק החדשות. כאמור, השניים מצטרפים לענבר דותן והחל משישי הקרוב יגישו יחד איתה את תכנית האקטואליה.

יחליפו את לוי, גולן ופישר. צילום: רדיו חיפה

מנהל רדיו חיפה דולב נישליס אמר על הליהוק לתוכנית, "אנו שמחים על חזרתם הביתה של מי שהיוו לאורך השנים חלק מרכזי ממחלקת החדשות והאקטואליה של רדיו חיפה וכמו כן גם לקחו חלק נכבד ב"זירה חופשית" המיתולוגית לאורך השנים. 
אין לי ספק שגם במתכונת החדשה והמרעננת, "זירה חופשית" תמשיך להיות תכנית האקטואליה המרכזית, המשפיעה והמדוברת ביותר בחיפה ובצפון ותמשיך להוות העורק המרכזי שמקשר את הצפון לכל מה שבאמת חשוב במדינה כולה ולמי שקובע את סדר היום שלנו"
מרדיו חיפה נמסר, "עם פרישתו מהתכנית הוחלט על ליהוק חדש ופורמט מרענן כאשר מעתה יישבו מאחורי המיקרופון שלושה אנשי תקשורת מהמובילים בצפון ובארץ בכלל".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין מעניין מעניין! (ל"ת)
    אור 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור