מינויים

אלי לוי מונה לדובר המשטרה וסגן ראש חטיבת הדוברות

כתב חיפה ואזור הצפון של חדשות 13 מונה באופן רשמי לתפקיד. דרגת ניצב משנה הוענקה לו בטקס במעמדו של מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי. אנשי התקשורת מברכים ברשת
אביחי דלאל |  7
נצמ אלי לוי (צילום דוברות המשטרה)
יממה לאחר שעזב באופן רשמי את ערוץ 13 שם שימש ככתב חיפה והצפון ב-11 השנים האחרונות, אלי לוי מונה היום (שני) לדובר המשטרה וסגן ראש חטיבת הדוברות, בטקס במעמד סגל הפיקוד הבכיר ומפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, הוענקה ללוי דרגת ניצב משנה. 
כזכור, נצ"מ לוי (45), נשוי ואב לשניים. מתגורר ברמת ישי. בתפקידו האחרון שימש ככתב אזור חיפה והצפון ברשת 13 ועוד קודם לכן במשך מספר שנים ככתב בכלי תקשורת שונים.
אתמול כזכור, לוי נפרד מחבריו בחמ"ל הפנימי וכתב להם הודעה מרגשת: "חברים הודעתי לפני כמה דקות לעידו שאני מסיים באופן מידי את העבודה בערוץ ואתם כבר יודעים לאן. אוהב אתכם מאוד מאוד אפרד מכם אישית אחד ואחת. אין לי יותר מה להגיד אני עצוב ושמח באותה מידה - אני יוצא מהחמל. אוהב אתכם. תודה ענקית לישראל ניר ועידו שחיכו עד היום - ועשו הכל - מי שמכיר אותי ואת הבית שממנו הגעתי יודע שזה היה חלום ילדות שלי. תודה מיוחדת לאבי ונדב ואמנון ברקאי שאין שני לו בעולם - סיימתי. אוהב. אלי״. מחדשות 13 נמסר כי: "אלי לוי הוא נכס לכל מקום עבודה, אנו גאים בעובדה שהוא היה חלק בלתי נפרד מחברת החדשות שנים רבות, ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".
אנשי התקשורת, הקולגות של לוי מתייחסים לעזיבה של לוי. אתמול לדוגמה, כתב כלכליסט, אוריאל דסקל יצא נגד לוי. דסקל שיתף את הפרסום על לוי וכתב בטוויטר: "אחד מהדברים שאני גאה בהם זה שפעם מישהו ממועדון כדורגל אמר לי: 'אתה מבין שבגלל מה שאתה כותב, אין מצב שתקבל תפקיד בקבוצת כדורגל'".
אלמוג בוקר, כתב הדרום של חדשות 13 בירך: "ניצב משנה אלי לוי בהצלחה". גם בערוץ המתחרה, מברכים את לוי, עופר חדד העלה תמונה עם לוי והמדים החדשים וכתב: "בכניסה לנווה אילן תפסתי אותו מחליף את הז׳קט במדים. בהצלחה".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בני זונות כל השוטרים
    משטרה זונה 08/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בני זונות כל השוטריים
    סגור
  • 4.
    בהצלחה רבה, אך מה עם צינון?
    רפאל 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לפחות למראית עין, מתבקשת תקופת צינון בין שני התפקידים. בלי לגרוע ולו מעט מערכו של מר לוי.
    סגור
  • באמת מה ?
    ילד ז 04/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צינון מקבלים בחורף אם לא לובשים סוודר. שכל מקבלים בגנטיקה מההורים אבל רק אם יש. אם אין אז נשארים טמבלים וכותבים שטויות בתגובות.
    סגור
  • 3.
    אלי לוי, האיש הנכון, במקום הנכון
    אופיר אלוני 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מכל זווית של תבחנו את המינוי הזה, מדובר באיש הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון, האיש שעשה את צעדיו הראשונים בעולם התקשורת במקומון קטן בקריות, פילס את דרכו לעיתון מעריב ומשם לערוץ 10. הכל, ללא קשרים, ללא מרפקים ורק בזכות הוכחות מקצועיות. אין ספק שכל מתחריו נושמים לרווחה
    סגור
  • 2.
    נכס למשטרה
    ערן גלבוע 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אלי לוי, נחשב במשך שנים למטאור בתחומו, פילס את דרכו לא דרך גל"צ אלא בעבודת שטח ורגליים, כמו פעם, הצליח במקצועיות, אמינות וחריצות לעשות ביה"ס לכל מתחריו וזכה בפרסים יוקרתיים. אין לי ספק שגם כאן, יוכיח לוי את היכולות הגבוהות שלו, ישקם את מעמדה של המשטרה ויקטע את הבון טון התקשורתי: להתגולל על המשטרה
    סגור
  • 1.
    בעולם תקשורת נורמלי עיתונאי משטרה לא הופך לדובר משטרה
    די כבר 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כאן הכל הפוך, עקום ולא נעים. ובכל אופן בהצלחה, מגיע לך להתפרנס
    סגור
  • לוי
    אדי 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יחיו הקנאים ויסבלו , ברכות אלי לוי ובהצלחה
    סגור