תקשורת ומדיה

סערת דובר בית הנשיא ממשיכה: "רדף והחרים את גל"צ"

רינו צרור במתקפה חריפה על מינויו של נאור יחיא, דובר של בנימין נתניהו לשעבר לתפקיד דובר בית הנשיא הנכנס. בציוץ בטוויטר טען כי הוא רדף והחרים את תוכניתו בגל"צ ואסר על ח"כים מהליכוד להתראיין
מערכת ice |  7
רינו צרור (צילום עמליה דואק)
מאז הדיווחים על כוונתו של הנשיא הנכנס, יצחר בוזי' הרצוג, למנות לדובר בית הנשיא את מי ששימש כדוברו של נתניהו, הביקורות לא פוסקות. המינוי הוכרז השבוע באופן רשמי , והיום (שבת) צייץ רינו צרור בחשבון הטוויטר שלו, על העניין, "יחיא נאור, הוא ולא אחר, רדף והחרים את התכנית בגלצ מ-2019, אסר על הליכוד להתראיין, על שרים, על ח"כים, הוריד אותם מראיון עשר דקות לפני שהתקיים, הפיץ עלילה, וגם יצר שיתופי פעולה לצורך אלו. בשם כל בני ביתו והחברים. וכולם ידעו. זו לא עבודה של 'דובר'. ולא עבודה של 'יועץ מקצועי'".
איש התקשורת אבי בניהו יצא להגנתו של יחיא והגיב לציןץ, "רינו, הביקורת במקומה. אבל הוא היה כפוף לבוס שלו שהיה לא פחות מרה״מ. מניח שהוא היה נתון ללחצים קשים ושנסחף, התלהב ואולי פחד. בכירים ומנוסים ממנו נפלו שם.. אפשר להלחם בביבי. למה בדובר? הנשיא ממנה אותו לדובר. לא לסגן הנשיא. ובסוף הוא יחיא נאור. לא יחיא עייש ולא יחיא סינוור. פיוס".
גם בן כספית בחר להגיב לצרור מהצד המגן על דובר בית הנשיא החדש, "אתה חושב שהוא עשה את זה ביוזמתו? סתם כי לא באת לו טוב בעיניים? אתה יודע שהוא קיבל הוראה וכדובר היה צריך למלא אותה. אגב, גם את שתי התכניות שלי ב-103 רוב אנשי הליכוד מחרימים. אז מה? שרדנו בלעדיהם. נאור מילא את הוראות הממונים עליו ואתה יודע שלא רק בליכוד מחרימים תכניות ואנשים".
 
כזכור, בתחילת השבוע החלו דיווחים על כוונתו של הרצוג למנות את יחיא לדור בית הנשיא. תחילה נשמעו ביקורות חריפות על ההחלטה למנות איש מקצוע שעבד תחת נתניהו ובין היתר תקף רון קופמן את ההחלטה וכתב, "בוז'י הרצוג עדיין לא נשיא, אז איני מתפלא מקיומו כאב טיפוס למושג לוזר", כתב עיתונאי ישראל היום בחשבון הטוויטר שלו, והוסיף נגד המינוי שהופך, לדבריו, את הנשיא הנכנס לעבד נרצע של נתניהו וכי ימנה גם את שאר עוזריו של ראש הממשלה לשעבר טופז לוק ויהונתן אוריך: "יש הרבה מאכערים/ספונג'דורים שגדלו במפא"י המטונפת-על-מלא, אבל הלוזר היה חייב למנות עבד נרצע של ביבי, כפה שלו בבית הנשיא. אבל בהכירנו את הנבחר, הוא זקוק גם לאולריך, טופזיניו ועוד גמדים מבלפור, בשביל לחוש מנהיג".
עם זאת, אנשי תקשורת רבים ללא סמן ברור של ימין או שמאל בחרו לפרגן על המינוי וביניהם ירון אברהם, דפנה ליאל, מורן אזולאי ויולן כהן. גם עקיבא נוביק הגיב לסערת המינוי וכתב השבוע, "משמח לראות שבוז'י התעלה על הקמפיין הבולשביקי נגד נאור יחיא. זה לא קשור לכישורים המקצועיים שלו, אלא לעובדה שהוא היה דובר מקצועי, והניסיונות (גם של עיתונאים פעילים. איזו חרפה) לפגוע במינוי שלו הם בריונות מהסוג הרע".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    כל עוד גלץ הייתה שמאלנית, הכל היה בסדר
    יוסף 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כאשר ירדו יום יום על ביבי זה היה בסדר. ברגע שמישהו השמיע קול אחר, אז להחרים. כך עובד השמאל הפלורליסטי
    סגור
  • 6.
    אין כותרת
    מני 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שהבן אדם דובר מוכשר האמת שלא הכרתי את השם הזה נאור יחיא עד שהתחיל הפסטיבל סביב שמו. כן הכרתי את השמות של טופז לוק ויונתן אוריך. לו היה המדובר במי מהשניים האלו הייתי נעמד גם על רגליי האחוריות, כי הם באמת תרמו לשיח השנאה האלים. הברנש הזה נאור יחיא היה פחות מוכר ואני מעריך שפחות משמעותי. עם זאת כדובר היה עליו לשקף את הדעות ושיטות העבודה של הבוסים שלו, וכנראה שהמשכורת שלו הצדיקה גם עצימת עיניים לפעמים. אני בטוח שלא הוא עמד בראש הפירמידה ולא הוא היה זה שהתווה את המדיניות, אלא פעל בשליחותם של גרועים ממנו. אבל אני מאמין שכשישנה בוס ישנה גם את דרכיו.
    סגור
  • 5.
    חחחח חלאת האדם שרדף הכפיש וירק על ביבי בלי סוף
    אילן האקדמאי 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתלונן שהחזירו לו ביבי באמת דפוק אם השאיר את מדמנת הסססמאל בגלי צהל פעילה
    סגור
  • 4.
    בלי קשר לגל"צ
    תותוש פו 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יחיא? שם של בעל דוכן ג'חנון בשעריים
    סגור
  • 3.
    גלגלצ היתה גזענית בדמה!!!מנהליה הנאלחים מעולם לא נשפטו (ל"ת)
    צ 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    ברור שאסר על הליכודניקים להיכנס למארב צרור המסית (ל"ת)
    יפה כך 07/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    עוד הוכחה חמה זו תחנה פוליטית. מה לזה ולצהל?? לסגור כבר (ל"ת)
    ססס 07/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור