תקשורת ומדיה

דף הטוויטר של הליכוד עורר סערה ברשת

דף הטוויטר של הליכוד העלה אתמול רצף של ציוצים מלאים בהטרלות נגד אביר קארה וכלל הממשלה. הביקורות חגגו ברחבי הטוויטר וצמד המילים "של הליכוד" הפך לאחד הנושאים החמים בטוויטר ישראל
מערכת ice |  2
הליכוד (צילום פלאש 90/ אוליבייר פיטוסי, pixabay)

האירועים הפוליטיים מאז הקמת הממשלה החדשה עוררו את היצירתיות של דפי טוויטר רבים, אחד הדפים שהצליחו לעשות רעש הוא דף הטוויטר של מפלגת הליכוד, המפלגה הגדולה בכנסת. אתמול (רביעי) רצף ציוצים בשם המפלגה עורר סעה וביקורת, אך לא הכל נורא, צמד המילים "של הליכוד" הפך לאחד מהנושאים החמים בטוויטר ישראל. 

באחד הציוצים, הועלה סרטון של ריאיון ראש בראש בין מיקי זוהר לשרן השכל בקשת 12 עם סיון רהב מאיר ושם השכל טעתה ואמרה קואליציה במקום כוונתה להגיד אופוזיציה כשאמרה "קואליציה שפשוט אין לה שום אחריות לאומית", זוהר ניצל את המומנטום ואמר "נכון, מסכים איתך". בליכוד העלו את הסרטון כציוץ וכתבו: "אנחנו מסכימים עם ח״כ שרן השכל: 'זו קואליציה שפשוט אין לה שום אחריות לאומית, שום אחריות לביטחון מדינת ישראל'. אנחנו נדאג להחליף אותם".
בהמשך עקצו את חברי מפלגת ימינה כשעל המוקד היה סגן השר אביר קארה לאחר שהצביע פעמיים: "אביר קארה: 'אני מברך את נשיא המדינה ואני מברך את נשיא המדינה'". לאור הפרסומים על כך שהנשיא לשעבר ראובן ריבלין התחפש, בליכוד ניצלו את המומנטום והעלו  תמונה של ראש הממשלה נפתליע בנט כשהוא מחופש וכתבו: "הותר לפרסום: תחפושת מדהימה של ראש ממשלה עם 6 מנדטים".
 

לאחר מכן העלו תמונה של תקיעות השופר בהשבעת הנשיא יצחק הרצוג ועקצו את העיתונאים בן כספית ורביב דרוקר כשכתבו: "בן כספית ודרוקר נתנו היום עבודה". לאחר מכן עקצו את הממשלה וכתבו: "סתם להטרלה שוקלים להעלות להצבעה בשבוע הבא את ההמנון".
 


לאחר רצף הציוצים התחוללה סערה, דורון ביינהורן שהיה יועצו של בנט בעבר כתב ביקורת: "תעברו על חשבון הטוויטר של הליכוד הערב ותגידו לי אם זה מי שאתם רוצים שינהיג את המדינה. התרגלנו לשיח הזה. התרגלנו לחברי כנסת שנהיו טרולים בטוויטר. מגיע לנו אוויר נקי יותר, מגיעים לנו מנהיגים ממלכתיים שנופלים בשפה כמו כל אחד, אבל לא הופכים את הביוב לדרך חיים". 

דף המחאה "קומי ישראל" התייחס גם כן: "תעברו דקה על הטוויטר של הליכוד ותראו מה מצייצים קבלני הביוב מבלפור ולאיזה בית שופכין ושפל המדרגה הגיעה המפלגה הפוארת הזו. פשוט ערימת זוהמה מטונפת. וזה בעיקר עצוב. מגיע לאזרחי ישראל כ״כ הרבה יותר מזה".

העיתונאי אטילה שומפלבי כתב: "יאללה, מי רוצה לנחש מי משחק בטוויטר של הליכוד?". יועצת התקשורת ואקסית האח הגדול, רות אלבז, כתבה: "מחכה שהפרופיל של הליכוד יפתחו את פיד לילה".   



ד

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העם בחר מי לא יהיה ראש ממשלה ולא להפך (ל"ת)
    דתי לאומי מפוחד 07/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ברוך שפטרנו מאלה!!!! (ל"ת)
    אמירה 07/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור