תקשורת ומדיה

צפו: הצל תוקף את בן אנד ג'ריס: "פיצפוצי אנטישמיות וקרם עלילות דם"

ההודעה של ענקית הגלידות הבינלאומית עוררה לא מעט תגובות זעם בקרב פוליטיקאים, סלבריטאים ומשפיעני דעה ישראלים. הצל תקף ובאופן מפתיע ח"כ שמחה רוטמן ביקש שלא להחרים את בן אנד ג'ריס 
מערכת ice | 
בן אנד ג'ריס (צילום Pixabay)
בן אנד ג'ריס החליטה היום (שני) לסיים את החוזה עם הזכיין הישראלי וטענו כי הם לא מעוניינים יותר למכור את הגלידות שלהם ב"שטח פלסטינאי כבוש". כמובן שהחברה עוררה את זעמם של משפיענים רבים וחברי כנסת שביקרו את ההחלטה של החברה. שמחה רוטמן הפתיע בתגובתו מסיבה מיוחדת. 
יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו התייחס וכתב: "עכשיו אנחנו הישראלים יודעים איזו גלידה אסור לקנות". מיקי זוהר הוסיף: "בן אנד ג׳ריס לא תחסר לישראל. ישראל תחסר לבן אנד ג׳ריס".
הפעיל החברתי, הצל, יצא במהרה בתגובה להחלטת החברה וקרא למחאה נגד החברה ברשתות החברתיות: "גלידות בן אנד ג'ריס בגלידה חדשה גלידת BDS עם פיצפוצי אנטישמיות וקרם עלילות דם. יצרני הגלידות הודיעו בחגיגיות לרגל יום הגלידה לא נמכור גלידות בשטחים פלסטינים כבושים. זאת לא פעם ראשונה שהגלידה פועלת נגד ישראל ותורמת כסף לאויבינו. כמה אתם מופתעים שהמנכ"לים יהודים? אני קורא לכולם להעלות תמונות שלכם זורקים את הגלידות מהמקרר לזבל. לעובדי בן אנד ג'ריס ביבנה, מצטער אבל תתחילו לחפש עבודה חדשה".
 
חבר הכנסת, עו"ד שמחה רוטמן מהציונות הדתית כתב בדף הטוויטר שלו מספר סיבות למה לא להחרים את החברה: "אל תפסיקו לצרוך גלידת בן אנד ג'ריז, כל זמן שבן אנד ג'ריז ישראל מחזיקה במותג. מגיע להם שאפו על ההתעקשות שלא להחרים את יהודה ושומרון. הבעלים של בן אנד ג'ריז העולמי הם חברת יוניליוור. הם הבעלים של מותגים רבים בישראל, ובהם תלמה, שטראוס, בייגל בייגל ואחרים. מי שאמור לטפל בחברה בינלאומית גדולה שמחרימה את יהודה ושומרון הם שר החוץ, יאיר לפיד וראש הממשלה נפתלי בנט, כמו גם שר האוצר אביגדור ליברמן שאמורים להשתמש בכלים שבידיהם, לרבות הוצאת חברת יוניליוור מכל המכרזים הממשלתיים עד שההחלטה הזו תיהפך".
לאחר מכן הוסיף: "עידן התאגידים הרב לאומיים מייצר תוצאות משונות. אם אתם רוצים להעניש את בן וג'רי על ההחלטה האנטישמית (כן אדוני שר החוץ, אמנם לא הוטו וטוטסי, אבל בכ"ז אנטישמית), אתם צריכים להפסיק לקנות גלידות של שטראוס ולקנות יותר גלידות של בן אנד ג'ריז שמיוצרות בבאר טוביה על ידי חברה ישראלית".
דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו הוסיף: "ראש הממשלה נפתלי בנט, צריך להרים טלפון הערב למנכ״ל בן אנד ג'ריס ואם צריך אז גם למנכ״ל יוניליוור ולהבהיר להם את המשמעות החריפה של החלטתם להצטרף לתנועת ה-BDS. כשם שנהג נתניהו עם מנכ״ל אורנג׳ הצרפתי. למאבק הזה אם ידרש תצטרך הממשלה לגייס את כל מוקדי הכח וההשפעה ביהדות העולם".
צפו בסרטון שהצל העלה לרשתות החברתיות:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה