תקשורת ומדיה

ניר חפץ יקבל סכום עתק וישתתף בסדרת "המקור"

לפני שנה הוזהר חפץ על ידי חוקריו שלא לדבר עם אנשי תקשורת בעניין תיק 4000, אלא שכעת מסתבר שהוא עומד להשתתף בסדרה המקור, ויגרוף לכיסו סכום נאה בעניין
שירה יום טוב |  2
ניר חפץ (צילום לילך צור)
עד המדינה ניר חפץ עתיד להשתתף בתוכנית התחקירים "המקור" של רביב דרוקר ברשת 13. צוות התוכנית ילווה את חפץ שחתום על הסכם עד מדינה בתיק 4,000 בו נחקר ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בגין התנהלות בכירים בבזק, וואלה ו-yes שבמסגרת קשרים של שאול אלוביץ', בעלי החברות, העניקו סיקור אוהד לנתניהו.
חפץ כזכור שימש בתקופה הזאת יועץ התקשורת של בנימין נתניהו ולאחר שנעצר ונחקר בפרשה, חתם על הסכם עד מדינה. כעת, כאמור מדווח כי תוכנית התחקירים של דרוקר ברשת 13 ליהקה אותו להשתתפות בתוכנית שתעקוב אחריו במהלך המשפט. במסגרת כך, חפץ עתיד לקבל מאות אלפי שקלים לאורך זמן השתתפותו בפרויקט שיארך בהתאם להתנהלות המשפט בתיק.
בדה מרקר התפרסם היום הדיווח בעניין, כשלפני שנה בעז בן צור ועמית חדד, פרקליטיו של ראש הממשלה נתניהו, הגישו בקשה להצטרף לעתירה של שאול אלוביץ' במסגרת תיק 4000, בעניין ההדלפות של חומרי חקירה לתוכנית "המקור". השניים הגישו לבית המשפט מסמך שממנו עולה כי היועמ"ש אביחי מנדלבליט ידע על זהות האדם שהעביר את החומרים למערכת "המקור" – מנכ"ל ווואלה לשעבר אילן ישועה - וזאת למרות שהצהיר שלא ידע.
לפי המסמך, מי שמסר את המידע על ישועה הוא ניר חפץ, יועצו לשעבר של נתניהו המשמש עד מדינה בתיק 4000. חפץ אמר לחוקריו, כך לפי המסמך, כי ידוע לו ש"בימים אלה עובדים על תוכנית 'המקור', כשאילן ישועה הוא האדם שמספר לברוך קרא (כתב חדשות 13 ואחד ממגישי התוכנית) את סיפור התיק ואף מסר לו מסמכים בעניין".
עוד נכתב במסמך כי חפץ הודה שהדברים נאמרו לו על ידי אילנה דיין, מגישת התוכנית "עובדה" בקשת 12, המתחרה של "המקור". לדבריו של חפץ, דיין ביקשה להיפגש איתו בעניין הכנת תוכנית משלה בנושא, אך הוא סירב ואמר לה שעליה לקבל לכך אישור מהמשטרה. בסופו של דבר, חפץ הוזהר על ידי חוקריו שלא לדבר עם אנשי תקשורת בנושא.
ממערכת "המקור" נמסר כי אינם מגיבים לתוכניות בפיתוח.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפרקליטות איבדה את זה
    ברעם 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הם מאשרים לעד מדינה להתראיין ולהשתתף עוד לפני שמסר עדותו בפני הרכב השופטים זו לא רק פשיטת רגל אלא ממש סיוע לשיבוש הליכים והדחת עד בתמורה לבצע כסף. בא לי להקיא.
    סגור
  • 1.
    זה מה שנקרא מחיר המלשנות. (ל"ת)
    9-9-9. 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור