תקשורת ומדיה

פייסבוק הסירה פוסט של אושרת קוטלר: "משמח שהתחלתם לצנזר"

מגישת החדשות לשעבר כתבה פוסט על החיסונים, פייסבוק הסירה את הפוסט וקוטלר יצאה במתקפה נגד הרשת החברתית: "משמח שפייסבוק התחילו לצנזר פייק ניוז, אולי הגיע הזמן שיתחילו לצנזר את פירסומי משרד הבריאות"
מערכת ice |  1
אושרת קוטלר (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
מגישת החדשות לשעבר, הסופרת, אושרת קוטלר כתבה אתמול (ראשון) פוסט בפייסבוק על החיסונים, פייסבוק החליטה להסיר לה את הפוסט וקוטלר פתחה במתקפה נגד פייסבוק ומשרד החינוך.
קוטלר, שהביעה בעבר התנגדות לחיסונים ומרבה לשתף פוסטים בנושא מדי יום  העלתה עוד פוסט בנושא. מסתבר שפייסבוק לא כל כך אהבה את הפוסט של קוטלר מאחר והיא נלחמת בתקופה האחרונה בהתנגדות לחיסון נגד הקורונה בחרה להסיר את הפוסט של קוטלר. 
קוטלר שיתפה פוסט של מועצת החרום הציבורית לקורונה וכתבה: "שלום לכולם, משמח שפייסבוק התחילו לצנזר פייק ניוז, אולי הגיע הזמן שיתחילו לצנזר את פירסומי משרד הבריאות, לא את פירסומי עד אז, מוזמנים, שוב, לעקוב אחרי הפרסומים של מועצת החירום לקורונה ולקרוא מה הם חושבים על המחקר של מכבי. הי פייסבוק, מי שזה לא יהיה שם, האם תתחילו לצנזר גם את הפירסומים המקצועיים של גדולי המוחות הרפואיים שלנו שפשוט לא מסכימים עם מדיניות הממשלה? שתהיה לכולנו שנה טובה ובריאה ובעיקר שנה של אחדות וקבלת השונה"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תעדכני את התמונה, עבאו כמה שנים.. (ל"ת)
    אור 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור