תקשורת ומדיה

אביו של אביר קארה הוקלט מאיים: "אני אירה בך"

אביו של חבר הכנסת התעמת עם מפגין שהגיע אל ביתו ואמר לו: "אני חמוש, אני אירה בך", הח"כ החליט להגיש תביעה נגד המפגין וטען: "האנשים הללו יתנו את הדין על הטרדה. למי ששומר עלינו מלמעלה הם מזמן לא דופקים דין וחשבון מוסרי. אני מודיע לכם: גם אלף איומים, לא ישברו אותי. זה רק מדרבן אותי להצליח"
מערכת ice |  3
אביר קארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בעקבות סרטון שהופץ ברשתות החברתיות, חבר הכנסת מטעם ימינה, אביר קארה, החליט להגיש אמש (ראשון) תלונה במשטרה נגד הגבר שקארה טוען כי הטריד ותקף את הוריו הקשישים בביתם.
על פי הסרטון צעק אותו מפגין כי: "קארה בוגד", אביו יצא לחצר והתעמת עם המפגין ואף אמר לו: "אני חמוש אני אירה בך", המפגין התגרה בו ואמר: "אתה חמוש תירה בי? אתה תירה בי? אבא של אביר קארה אומר שיירה בי?".
 
קארה העלה בטוויטר ציוצים בהם כתב: "חבורת עבריינים הגיעו לבית של הוריי, הפגינו מול אבא שלי - אדם מבוגר בן 80, אזרח שאין לו קשר לפוליטיקה, שלחם בכל מלחמות ישראל ממקימי מפעל ההתישבות והטיחו בו קללות ונאצות. כשאבי הקשיש איבד את עשתונותיו הם רצו לערוץ 20 עם הקטעים חתוכים וערוכים. אני מצרף להנאתכם סרטון של האדם גס הרוח".
"וחסר הגבולות כשהוא מאיים על בני ואשתי ומסית נגדי. האנשים הללו יתנו את הדין על הטרדה. למי ששומר עלינו מלמעלה הם מזמן לא דופקים דין וחשבון מוסרי. אני מודיע לכם: גם אלף איומים עוד אלף זרקא וזרקא על משפחתי ואלף סילופים ואלף קללות ואלימות, לא ישברו אותי. זה רק מדרבן אותי להצליח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לפי הנראה
    גלעד 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפי הנראה התפוח לא נופל רחוק מן העץ , צר לי על השולמנים שחשבו שיש מי שמיצג אותם.
    סגור
  • 2.
    מעניין ממה חי זרקא ואורלי שכל היום עסוקים בהטרדה של
    הטבח השבדי 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אזרחים ללא תפקיד פוליטי וציבורי.מאד מעניין.
    סגור
  • 1.
    עזבו, זה בסדר
    אלי 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא האב של מישהו מהצד הנכון
    סגור