תקשורת ומדיה

ריקלין עקץ את דה מרקר, ורטהיים החזיר: "טיעון מפגר"

מגיש ערוץ 14 כתב: "כל המלחמות של המרקר נגד הריכוזיות כמו המלחמה המוזרה שלו עכשיו נגד אקירוב ורכישת כלל ביטוח נועדו כדי שהמחירים ירדו. אופס קרה בדיוק ההיפך", כתב וואלה! ברנז'ה טען: "אם לא תנאים, תן לקטר"
מערכת ice |  6
שמעון ריקלין (צילום אמיר לוי פלאש 90)
אמש (רביעי) פורסם ב'אקונומיסט' כי תל אביב היא העיר הכי יקרה בעולם למחייה, כאשר היא דילגה מהמקום החמישי בו הייתה במקום ה-20 ארבעה מקומות בדרך לפסגה המפוקפקת למדי, שיש הטוענים כי לא מדובר במחמאה של ממש.
שמעון ריקלין כתב: "לגבי דירוג תל אביב כעיר היקרה בעולם: א. כל המלחמות של המרקר נגד הריכוזיות כמו המלחמה המוזרה שלו עכשיו נגד אקירוב ורכישת כלל ביטוח נועדו כדי שהמחירים ירדו. אופס קרה בדיוק ההיפך. ב. כיצד זה חלק מתושבי העיר היקרה בעולם כלומר עיר עם שפע בלתי נתפס ואם יורשה לי אחלה עיר הם כאלה קוטרים?".
 
דוד ורטהיים כתב וואלה! ברנז'ה כתב: "ריקלוני: 1) אין לי שום דבר בעד המרקר אבל זה טיעון מפגר. אולי תחשוב מה היה קורה בלי המלחמות? יותר גרוע 2) ת״א מלאה בעשירים, אבל גם במהגרים מערים אחרות. זה חלק מהיופי, כמו ערים מרכזיות אחרות בעולם. מה לעשות שלאנשים מהפריפריה אין ירושות גדולות או ג׳וב מדהים. אם לא תנאים, תן לקטר".
 
כאמור, תל אביב דורגה מעל ערים יקרות כמו פריז שבמקום השני, ניו יורק, הונג קונג, סינגפור, לוס אנג'לס ועוד, כאשר אחת הסיבות המרכזיות לכך הייתה ההתחזקות של השקל הישראלי והטיפול הנכון בנגיף הקורונה ביחס לעולם.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ברור, כי אשתו מנכ"לית גלובס, המתחרה (ל"ת)
    מישהי 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    תל אביב כמשל
    גאו 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר להתווכח אם לקשור כתרים לתל אביב ולישראל או לבוז לכולנו שהקצפת של 20% רוכבת על הזיעה של ייתרת 80% הנושאים את משעבדיהם על כפיים. אין לי ספק שתל אביב העיר המדהימה שאני אוהב על שלל גווניה בכל ההיבטים ועל תשתיתה ומראותיה העלובות היא בירת ההדוניזם שלנו וכעת גם של העולם. היא הייתה תמיד כזו ועלינו להתבונן טוב טוב על עצמנו והחברה הנוצרת כאן ולהחליט לאן פנינו מועדות.
    סגור
  • 4.
    כתבה מפגרת על שני דבילים
    יוחנן המקלל 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל נאד צריך התייחסות??
    סגור
  • 3.
    לא רק הטיעון מפגר (ל"ת)
    עמר 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    ריקלין ידע עם מי להתחתן... (ל"ת)
    ברינקס 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    ריקלין שמקטר על בנט לפרנסתו מלין על תושבי ת"א?
    דובי זקן 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    8 3
    האיש חי מקיטורים מופרכים. אולי בתור תל אביבי הוא פשוט מעיד על עצמו וחושב שכולם ככה. אז זהו... שלא.
    סגור