תקשורת ומדיה

נפתלי בנט מתקפל: "פתוח לביקורת ומקבל אותה; התנהלנו בשקיפות"

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס שוב לביקורות סביב נסיעת משפחתו לחו"ל והסביר: "יש לגילת, לשנינו, רצון לשמח ולהקל על ילדינו ככל שניתן, בפרט לאור שנה לא פשוטה שבה חייהם התהפכו לגמרי"
מערכת ice |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה נפתלי בנט שיחרר היום (שישי) פוסט שבו הוא מתייחס לנושאי סדר היום שעלו במהלך השבוע. בנט התייחס לשיחות שהתחדשו בין המעצמות לאיראן על הנשק הגרעיני, הווריאנט החדש "אומיקרון" שהתגלה, ההחלטה שלו להגדיר את לוחמי הימ"מ כיחידה הלאומית למלחמה בטרור ונעל עם הנסיעה של משפחתו לחו"ל. 
בנט התייחס לקורונה בפוסט וכתב: "אחרי שבגל הדלתא הואשמתי בחוסר זהירות בגלל התנגדותי לסגרים ולהגבלות מיותרות. השבוע האשימו אותי בזהירות יתר. האמת היא, שאנחנו לא זהירים מדי ולא רגועים מדי. הקורונה היא נגיף חמקמק ופעמים רבות, מה שצריך וחובה לעשות, מנוגד לאינטואיציה. כשיש מרחב של ודאות וידיעה - כמו שהיה בגל הדלתא, אז הבנו שהבוסטרים יוציאו אותנו מזה - אנחנו פועלים בהתאם. אבל, במקרה של האומיקרון, כל עוד אין תשובה בסבירות גבוהה שהחיסונים אפקטיביים מאד מולו - אינני מתכוון לקחת סיכונים". 
בנט המשיך וקרא לאזרחים: "דמיינו נגיף עמיד לחיסונים שחודר לארץ. תסריט כזה מחזיר אותנו כמעט שנתיים אחורה, לתחילת המגפה. במובן מסוים, זה הפוך מהחיים. בדרך כלל, כשלא יודעים, מחכים לעוד מידע ורק אז פועלים. בקורונה, בגלל הקצב המהיר של התפשטות הנגיף, הזמן הקריטי לקבלת החלטות הוא בשלבים הראשונים מאוד, כשיודעים מעט. במגיפה, מי שממתין לקבל את כל הנתונים לפני שהוא פועל, נדון לכישלון. כראש הממשלה שלכם, שאחראי לבריאותכם, ביטחונכם ובריאות הכלכלה שלנו — לפעמים עליי לקבל החלטות בתנאי חוסר ודאות קיצוניים. 
 
בזכות הפעולות הנמרצות שלנו, ישראל היא כרגע 'אי' של רוגע ונורמליות בתוך סערה עולמית של קורונה וסגרים. השבוע אני מעריך שנגיע ל-100 אלף ילדים מחוסנים. יש סיבה שבגללה העולם נושא אלינו עיניים בנושא הקורונה. הראנו שאנחנו יודעים מה אנחנו עושים. בקשתי מכם - גלו סבלנות להגבלות, כך נשמור על ישראל פתוחה ובריאה. לכו להתחסן בבוסטר וקחו את הילדים להתחסן".
בסיום דבריו התייחס לסאגה סביב נסיעת משפחתו לאחר שקרא שלא לטוס לחו"ל במידה ולא חייבים: "ראשית, אני פתוח לביקורת, ובמקרה הזה אני גם מקבל אותה. לא כל ביקורת היא מתקפה אישית, ולא כל החלטה שלנו היא מושלמת. אבל חשוב לי שתדעו משהו על גילת: היא האדם המקסים וטוב הלב ביותר שאני מכיר, וכמו הורים רבים, יש לה, לשנינו, רצון לשמח ולהקל על ילדינו ככל שניתן, בפרט לאור שנה לא פשוטה שבה חייהם התהפכו לגמרי. ובכלל — גילת היא אישה שיודעת איך לנהל את עצמה ואת המשפחה שלנו". 
בנט המשיך: "כפי שראיתם התנהלנו בנושא זה בשקיפות מוחלטת, הודענו ביוזמתנו על הנסיעה וכל הכללים שחלים על כל משפחה אחרת, יחולו גם על בני משפחתי. מהשדה - לבידוד. אני מאחל לכל הנופשים שישובו בשלום ובבריאות מלאה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במשפחה שלו מכירים אותו, היה היסטרי ואחר כך הוא נרגע (ל"ת)
    עדי 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור