תקשורת ומדיה

בנט תחת מתקפה: "במשפחה שלו יודעים לא להאמין לו"

נפתלי בנט מעורר סערה בעקבות החופשה המשפחתית שאשתו וילדיו טסים אליה היום, כשברקע הדברים, ביקש מאזרחי ישראל לא לטוס לחו"ל. עקיבא נוביק: "מרוויח ביושר כל מילת ביקורת על הנסיעה התמוהה של משפחתו"
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הודעה בלתי נתפסת התפרסמה הערב על ידי דוברו של נפתלי בנט ובה נמסר כי אשת ראש הממשלה וילדיו יטוסו היום לחופשה בחו"ל, "החופשה תוכננה מבעוד מועד", נכתב בהודעה, "אך בוטלה נוכח ההחלטה להגדיר את מדינת היעד כמדינה אדומה. לאחר החלטת קבינט הקורונה להשאיר את השמיים פתוחים לתנועת ישראלים, שונה יעד החופשה בהתאם להנחיות. משפחת בנט תפעל על פי כל ההנחיות והכללים החלים על אזרחי ישראל".
ברקע הטיסה המשפחתית, בנט אמר ביום שישי כי לחו"ל, בעקבות החשש מהתפרצות מחודשת בוריאנט האומיקרון. בעקבות ההודעה על טיסת משפחת בנט, הרשת סוערת ובנט חוטף ביקורות קשות. בן כספית התייחס לעניין וכתב, "אם רעייתך וילדיך מתכננים לטוס לחופשה בחו"ל, אל תמליץ יומיים קודם לא לטוס עד שיתברר מה הסיפור עם הוריאנט החדש. ואם המלצת לא לטוס, אז הרעיה והילדים צריכים להשאר בבית. דוגמה אישית. פשוט".
 
גם עקיבא נוביק הוסיף על הביקורות וכתב כי לדעתו, "בנט מרוויח ביושר כל מילת ביקורת על הנסיעה התמוהה של משפחתו. מעכשיו, כשידבר על דוגמא אישית, הנסיעה הזאת תרדוף אותו ובצדק".
ערן סיקולר, צייץ אף הוא בנושא, "מה נסגר בנט? יש לי ביד כרטיסים לרומא ליום שישי שאני לא יכול להחליף. ובכל זאת ויתרתי על הנסיעה כי וריאנט וזה וגם ביקשת. אני מבין שהמלצה אחת למשפחה שלך ואחרת למשפחה שלי?"
 
ליטל שמש עקצה, והשכירה את הביקורות הדומות שנשמעו על טיסתה של מרב מיכאלי בזמן עליית התחלואה מוריאנט הדלתא וכתבה, "מציעה לכולם לפני ההתנפלות על משפחת בנט והטיסה לחו״ל להמתין ולראות, לשפוט לכף זכות, אולי הם מביאים משם ילד בפונדקאות".
 
חבר הכנסת משה ארבל תקף את בנט בראיון אצל אמיר בר שלום ויעקב ברדוגו ואמר, ""מדובר באנשים פרטיים, אבל אני מתנחם בדבר אחד - משפחתו של בנט הם האנשים שמכירים אותו הכי מקרוב, והם בהחלט יודעים שלא צריך להאמין לאף מילה שלו".
דפנה ליאל התייחסה וכתבה, "בניהול מגיפה אמון הציבור הוא שם המשחק. כבר ראינו שאי אפשר לבסס מדיניות על אכיפה וקנסות. להמלצות של ראש הממשלה ומשרד הבריאות יש משקל אדיר. הנסיעה של גילת בנט היא בעיטה רצינית בדלי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מבנטט
    אין מילים 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה אפשר להגיב לכזה איש עלוב פשוט ממששת המנדטים מחרבנים עלינו מהמקפצה פעם זה היה להשתין מהמקפצה היום זה אחרת שיש ראש ממשלה שהיא מחורבנט אין ממה לצפות הכל מותר הכל טוב יש תקשורת מפנקת יועץ משפטי מלקק ואנחנו אנחנו אוכלים את הצועה הרותח שהממששת מבשלת לנו
    סגור
  • 2.
    משפחתו לא מאמינה לו
    זנט zenet 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל אני מתנחם בדבר אחד - משפחתו של בנט הם האנשים שמכירים אותו הכי מקרוב, והם בהחלט יודעים שלא צריך להאמין לאף מילה שלו
    סגור
  • 1.
    גירושים בבית בנט (ל"ת)
    עניין של זמן 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור