תקשורת ומדיה

דני יתום התקפל: הצטרף מחדש למפלגת העבודה

לאחר שכשל בהקמת מפלגת "ותיקי ישראל", ראש המוסד לשעבר דני יתום, חוזר למפלגת העבודה עם התפקדות מחודשת במטרה לסייע לחיזוקה. האם בקרוב בכנסת?
מערכת ice | 
דני יתום (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
ראש המוסד לשעבר, דני יתום, ומנהל חברת האסטרטגיה C.I.Y Grou, חזר היום (ראשון) להתפקד מחדש למפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי, וזאת לאור הכישלון בהקמת מפלגת "ותיקי ישראל בראשותו".
נזכיר, יתום בן ה-76, הצטרף למפלגת העבודה כבר בשנת 2003 ואף התמודד על ראשות המפלגה בשנת 2007 מול אהוד ברק ועמיר פרץ. לאחר שנים מחוץ לעשייה הפוליטית, הודיע שנה שעברה על הקמת מפלגת "ותיקי ישראל", אולם לאור תוצאות הסקרים הודיע לפני סגירת הרשימות על תמיכה בגוש השמאל שיתאחדו תחת לפיד ומפלגת "יש עתיד".
 
בין חברי הרשימה שהצטרפו ליתום היו: פרופ' אסא כשר, פרופ' רבקה לזובסקי ונתן דטנר. הקמפיין שניהלו במפלגה היה "תגידו כן לזקן". במסיבת העיתונאים שכינס להקמת המפלגה אמר: "קוראים לי דני, אני בן 75 ואני מתבייש, נמאס לנו להתבייש בגיל שלנו, נמאס לנו להתבייש ביחס שלכם כלפינו, נמאס לנו להתבייש. אני שייך לדור שלחם בארץ יותר מכל דור אחר, שבנה את הארץ בשנותיה הראשונות, שהקים פה כלכלה איתנה, מדע מתקדם וטכנולוגיה פורצת דרך. זה הדור שממשלות ישראל הפכו לדור מוזנח שלא סופרים אותו. 'זקן' הפכה למילת גנאי". 
כאמור, במפלגת העבודה עדכנו כי יתום חזר להתפקד למפלגה. על פי הודעת ערן חרמוני, מזכ"ל המפלגה, יתום חזר במטרה לסייע לחיזוקה והשבתה להיות מפלגה מובילה בישראל.
"קיימתי עם דני פגישה חברית בה שוחחנו על האתגרים השונים של מפלגת העבודה ומחנה המרכז-שמאל ועל האתגרים שניצבים בפני מדינת ישראל. בסיומה של הפגישה פקדתי מחדש את יתום למפלגת העבודה", כתב חרמוני בחשבון הפייסבוק שלו.

צילום מסך פייסבוק
"דני אמר לי במהלך הפגישה כי הוא היה חבר מפלגה במשך כ-20 שנה, וכי לפני כשנה הקים את מפלגת ותיקי ישראל וביטל את חברותו בעבודה. היום החליט לחזור לביתו הפוליטי הטבעי כדי לסייע למפלגת העבודה בקידום ערכיה ושובה להיות מפלגת שלטון. אני מודה לדני על האמון ועל נכונותו להתגייס ולסייע. דני תרם בעבר רבות למפלגת העבודה כח"כ מטעמה ואין לי ספק כי יתרום רבות גם בעתיד להצלחת המפלגה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה