תקשורת ומדיה

גיא לרר עוקץ את ערוץ 14: "תחקיר מוזר ומטורלל"

החשיפה של עקיבא ביגמן על הקשרים לכאורה של חמו של עודד קוטלר זוכה פרס ישראל הטרי, גרמה למגיש 'הצינור' ברשת 13 לעקוץ: "כשלי יוצאים פרודוקטים דפוקים ומופרכים, וזה קורה מדי פעם, אני מודה בזה ומצטרף למי שצוחק עליי", אראל סג"ל השיב: "אתה לא מבין את הערך ההיסטורי זה סיפור אנקדוטלי אבל סמלי"
מערכת ice |  9
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
הכותרת "קוטלר קומבינות בע"מ: כך הסתייע חתן פרס ישראל הטרי בקשריו של חמיו בצמרת מפא"י" של עקיבא ביגמן בערוץ 14, גרמה למגיש 'הצינור' ברשת 13 גיא לרר לעקוץ ולקבל שטיפה מאראל סג"ל, אחד המגישים הבולטים של הערוץ.
בתגובה לכותרת, לרר כתב: "שנה מהיום אתה בלי עבודה, מולי שגב (יוצר ארץ נהדרת)", בהתייחסות לתחקיר שניסה לחשוף את הקשרים של קוטלר, על כך שאל אותו סג"ל: "לא הבנתי אתה יורד עלינו?".
 
לרר השיב לו: "אוהב ומעריך אותך ואתה יודע את זה. כשלי יוצאים פרודוקטים דפוקים ומופרכים, וזה קורה מדי פעם, אני מודה בזה ומצטרף למי שצוחק עליי כי החיים בלתי צפויים, מוזרים ומטורללים כמעט כמו התחקיר הזה".
סג"ל ענה: "בחיית לרר אתה לא מבין את הערך ההיסטורי זה סיפור אנקדוטלי אבל סמלי, שמהדהד גם לזמננו. שיטת אנ"ש, הצאטעל'ה. והגיבורים, אלתרמן וקולק הם ליגת העל של ההיסטוריה. גם היום עובדת שיטת אנ"ש, רק בתחפושת. מודעות באול ג'ובס לרקטורים למשל בכל מקרה תודה על ההדהוד אתה מוזמן כל ערב".
 
לרר המשיך את השיחה: "אם זו פינת צעטל׳ך היסטורית אז הכותרת קוטלר קומבינות בע״מ קצת גדולה עליה בהינתן שיש קומבינה אחת בת 60 שנה והניסיון לנגח אדם עם דש מהפיפטיז, אדם שעם האמירות המטומטמות שלו מנגח את עצמו בצבע, יותר יפה ממה שאי פעם תצליח, מיותר ומצחיק. בקיצור, נשאר מאזין נאמן של התכנית המעולה בבוקר".
סג"ל חתם את הוויכוח: "הוא לא מעניין קוטלר, הסיפור מעניין על השיטה והדמויות מה נראה לך שחשבתי שזה לצח"מ ב433? לגבי הכותרת בציוץ, נו טוף, אחלה קליקביט בתכנית קראנו לזה "מגש הכסף" הרבה יותר טוב".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    קוטלר
    קלייר 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לרר לא מתאים לך, אתה לא כמו הרעילים שבתקשורת. אתה לא צודק. שנית אני מתפלאה , איך אתה מקל ראש בקשרים, בתמיכה, בעזרה שניתנה לאיש הזה. נכון, זה טיבעי הוא המחותן שלו, ובכל זאת זה נעשה. אתה הרי כל כך מכיר את הביצה הזאת, ומי כמוך יודע, מה עובר על שחקנים בתחילת דרכם, וגם ההמשך, כדי להגיע להכרה, כדי לקבל תפקידים, אז משורר מפורסם ונציגים מחול עוזרים, זה לא נחשב בעיניך. אגב, בלי קשר, במבט לאחור, קוטלר השחצן, היה קטנצ'יק לעומת תרצה אתר, מכל הבחינות. אשיות, כישרון, צניעות, הוא לא היה ראוי לה.
    סגור
  • לרר,לך חפש פסטות בשקל פחות.יפה לך. (ל"ת)
    קטן לר 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 6.
    שינאה מתמדת
    תימני ימני 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לרר אינך ראוי ליחס, אתה והטלויזיה שהינך מיצג אפסים, בזכות כתבים כמוך אחוזי שינאה קם ערוץ 14. סוף סוף יש מי שישמיע את קולנו בגאווה.
    סגור
  • 5.
    אנשי הימין לא קלטו ברגע האמת בחירי הימין מבינים שה צודק (ל"ת)
    עמי 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 4.
    לא, בטח התחקירים שלך ממש מעניינים. פחחח (ל"ת)
    שאול 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    מסכים מטורללים בגדול , אבל המהות קוטלר , עניות רפורמית
    שלמי 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ערוץ 14 גם נגוע ברפורמים כשאר נגועים , גם ביבי והלחכוד נגועים , בנט מצד והחרדים עים החצרות גם מצד , אבל לא מתנגדים ומפריעים בהשמצות על התורה , אבל רפורמים = נוחות אישית ומשפחתית , שקט וחופש על אחריות תורנית ,
    סגור
  • 2.
    לרר מתאמץ...
    כוכב 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אראל כל מילה...
    סגור
  • 1.
    לרר שכח שהשמאל הממסדי מחובר לעטיני השלטון מאז ועד היום! (ל"ת)
    איתן 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • עוד אגדה אורבנית מאת האדון הלבן מקיסריה (ל"ת)
    עמי 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור