משפט

גיא לרר ורשת 13 נתבעים במיליון שקל: "רצח אופי"

השר אלעזר שטרן דורש פיצוי ענק מהערוץ וממערכת החדשות ו'הצינור' בעקבות התחקירים והפרסומים לגבי 'פרשת המגרסה' כשהוא לכאורה העלים תלונות של חיילות שהתלוננו לדבריהן על הטרדות: "נגרם נזק רחב, משמעותי ומתמשך ופגע בסיכויי השר להתמנות לראשות הסוכנות היהודית"
כפיר אדר |  7
גיא לרר (צילום freepik, מיכה לובטון, יחצ)
תביעת ענק חדשה נגד רשת 13 ונגזרותיה. שר המודיעין אלעזר שטרן הגיש בשבוע החולף באמצעות עורכי דינו תביעת לשון הרע נגד רשת, חדשות 13, גיא לרר מגיש "הצינור" עם דרישה להסרת כתבות שקריות לדבריו ששודרו במסגרת "הצינור" וגם בחדשות הערוץ, כאשר לצד זאת הוא דורש התנצלות ופיצוי בסך מיליון שקלים על פגיעה בשמו הטוב.
"פרשת המגרסה" היא שעומדת במרכז הפרסומים של 'הצינור' והערוץ, שהגיעה לאור האמירה שלו בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב בתכנית הבוקר של 103FM, כאשר לפיה כראש אכ"א הוא גרס תלונות אנונימיות של חיילות, אך לטענתו הוא לא הובן כראוי.
 
שטרן הכחיש בראיון ל-13 כי גרס תלונות: "בדקו את זה היום ולא נמצא שגרסתי, וגם לא אמרתי שגרסתי תלונות על הטרדות מיניות, כן גרסתי תלונות אנונימיות בנושאים אחרים", אך בהמשך נחשף ב"הצינור" כי חיילת ששירתה לכאורה תחתיו בעת ששימש מפקד בה"ד 1 טענה שהעידה בפניו על הטרדה מינית, וזה דרש ממנה שלא להתלונן.
בכתב התביעה שוואלה! ברנז'ה חשפה נכתב: "הנתבעים לא נהגו לפי כללי 'העיתונאות האחראית' אשר הותוו בפסיקה, אלא להפך - לא נקטו באמצעים כדי לאמת את הטענות ששמעו ופעלו ברשלנות ובמגמתיות ואף בחוסר תום לב ובאובססיביות נגד התובע... הפרסומים השקריים משפילים ומבזים את התובע ומהווים לשון הרע. רצח האופי שעשתה רשת 13 לשר, על בסיס טענות שקריות שלא נעשה כל מאמץ לבדוק אותן, גרם נזק רחב, משמעותי ומתמשך ופגע בסיכויי השר להתמנות לראשות הסוכנות היהודית".
תגובת רשת 13 לא נמסרה לבקשת וואלה!
חדשות 13 מסרו בתגובה לידיעה: "אנו עומדים מאחורי הפרסומים ומעבר לכך לא נידיין בנושאים משפטיים בתקשורת אלא בצינורות המקובלים"
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    האיש הכי הזוי ובזוי
    אחת 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לראות את השנאה בפנים שלו כלפי רוב העם, פני הרוע, איש מסוכן שמתחפש לדתי. תבדקו את השורשים של הקאפו הזה.
    סגור
  • 4.
    אוי אלעזר
    A.b 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה זה נכון מה שגיא אמר עליך! תתמודד חביבי!!!
    סגור
  • 3.
    על מה מלין האלוף אלעזר שטרן
    ברמינו 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא בעצמו העיד על עצמו כי המגרסה במשרדו בצבא עבדה שעות נוספות, ואחר כך התנצל ואמר הטרדות מיניות לא כעסתי, כבוד האלוף מי אמר שלא גרסת? זה אתה אומר אחרי שהעדת על עצמך כי כן גרסת.
    סגור
  • 2.
    מה לא מובן??
    נועם 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    "שר המודיעין, אלעזר שטרן (יש עתיד) שוחח הבוקר עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והביע את דעתו על מינויו של ר', ראש השב"כ הנכנס: "אנשים שיש להם דברים להגיד על אחרים, צריכים לדבר גלויות. אסור לתת יד לתרבות האנונימיות. אני לא חושב שעל חשבון עידוד התלונה על מה שבאמת נעשה, אנו יכולים לתת לזה יד"."בתפקידי כראש אכ"א, גרסתי תלונות אנונימיות של הטרדות מיניות. בירכתי את ר' על המינוי אחרי החלטת הוועדה. עם ישראל יכול להיות מאוד שקט במינוי הזה", הוסיף..."
    סגור
  • אני חושב שטוב שאלעזר שטרן תובע דיבה
    אאא 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל במקרה הזה הוא אמור לתבוע דיבה את עצמו.
    סגור
  • 1.
    הגיעה השעה לברר האם ערוץ 13 ניזון מרכילות
    יערה 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את אלעזר שטרן הכרתי והוקרתי לפני נסיעתי לפולין במסגאת "עדים במדים" אחד האנשים היותר ערכיים ומוערכים. נשמע כאילו הוצאו דברים מהקשרם ולא מתאים לאלעזר שטרן להתבטא כך. ערוץ 13 ממהר לפרסם כל ידיעה מבלי לבדוק את מקורה ואמיתות הידיעה. עובדה שבורחים מערוץ 13
    סגור
  • מתנות או שוחד
    מתנות או שוחד 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערכי? אתה בטוח? מ לגבי השעון שהוא עונד? ממי הוא קיבל אותו וכן עוד טובות הנאה בצורת הנחות משמעותיות...
    סגור