תקשורת ומדיה

עדות נוספת נגד שטרן, לרר: "מבין איך התקדם בצבא"

חבר הכנסת ממשיך להסתבך אחרי שעדות נוספת נגדו ראתה אור במהדורת חדשות 12, מגיש הצינור: "הודעה לכל מלחכי הפנכה של אלעזר שטרן, צבא המתדרכים, יושב הראש המגבה, חברות הכנסת השותקות ובעיקר אלו שטענו שהעדות שהבאנו אתמול היא עדות יחידה ומומצאת בשירות קמפיין כזה או אחר"
מערכת ice |  4
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)

אלעזר שטרן ממשיך להסתבך. חבר הכנסת עומד במרכזה של סערת ענק לאחר שהעיד כי גרס בעבר תלונות אנונימיות של חיילות ואמש (שני) במהדורה המרכזית של חדשות 12 הגיעה עדות נוספת על מקרה בו שר המודיעין אלעזר שטרן התעלם מתלונה על הטרדה מינית.

לפי עדותה של דפנה (שם בדוי), ששירתה כקצינה בבה"ד 1 בעת שהשר היה מפקד הבסיס, היא הגיעה אליו לאחר שהוטרדה מינית על ידי קצין אחר וכאשר התלוננה בפני שטרן הוא התעלם מפנייתה וביטל אותה. דפנה, היום בת 49, שירתה בבסיס באמצע שנות ה-90. לפי עדותה, היא הוטרדה על ידי קצין בכיר אחר והגיעה ישירות על שטרן על מנת להתלונן. הוא בתגובה ביטל את תלונתה ואמר, לדבריה, "שטויות, זה שום דבר. בסדר, אני אבדוק". אך לטענתה לא נעשתה כלל בדיקה.
השר אלעזר שטרן הגיב לדברים: "מהפרטים הבודדים שנמסרו לנו נראה שמדובר באירוע שמוכר לשר שטרן וטופל בחומרה על ידו. מקום שירותו של הקצין שונה ומשך שירותו קוצר. השר שטרן, אז מפקד בה"ד 1,טיפל בנושא בצורה ישירה וחמורה, הן ברמה הפיקודית והן בהשפעה על המשך שירותו וקידומו של הקצין בצה"ל".
 

השר שטרן מסר למערכת "הצינור" בתגובה: "אין דברים כאלה בעולם, אין אפילו אירוע אחד שאני מכיר, ואני בטוח שיכולים להיות כאלה עכשיו שימציאו. אם אתה אומר שקראתי להם לחדר, גם למטריד וגם לו, אז כן טיפלו בעניין. יכול להיות שהטיפול היה לא טוב".
מגיש הצינור גיא לרר כתב: "הודעה לכל מלחכי הפנכה של אלעזר שטרן, צבא המתדרכים, יושב הראש המגבה, חברות הכנסת השותקות ובעיקר אלו שטענו שהעדות שהבאנו אתמול היא עדות יחידה ומומצאת בשירות קמפיין כזה או אחר. צפו בפתיחת המהדורה המרכזית בערוץ 13".
בהמשך תקף: "אחרי שמיה איידן המעולה הביאה במהדורה המרכזית עכשיו עדות שניה נגד אלעזר שטרן, על איך טייח עוד מקרה של הטרדה מינית, ממש באותן שנים שבהן קרה המקרה שלנו - אני חושב שאני מתחיל להבין איך שטרן התקדם בצבא".

לרר הוסיף באינסטגרם שלו תמונה עם מכתב התגובה של יש עתיד גרוסה למחצה וכתב: "חשבתי מה לעשות עם התגובה המחפירה של יש עתיד שמבטלת ורומסת גרסה של נפגעת שיושבת עכשיו מפורקת רגשית בבית עם המשפט הלא יאומן ״הציטוט של דבריו אינו יכול להיות נכון״. ובכן, מצאתי

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אלעזר שטרן (ל"ת)
    אורח 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    צבועים נמאסתם
    ללי 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם דודי אמסלם היה במקום שטרן תתארו אז מה היה פה.פסטיבל תקשורתי.ייפות הנפש מהשמאל היו זועקות .צבועים עלובים
    סגור
  • 2.
    הגרסן
    קובי 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבן אדם לא אמין .שחצן .יהיר ושקרן לכאורה.חושב שהשמז זורחת לו מהישבן.
    סגור
  • 1.
    לרר, צדיק יחיד בסדום של תקשורת מאתגרת את לפיד ודומיו. (ל"ת)
    צביעות התקשורת 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור