תקשורת ומדיה

בנט הגיב לאיומים: "אני אבא, חובתי לשמור על משפחתי"

ראש הממשלה הגיב לראשונה למכתב האיומים עם הקליע בתוכו שנשלח לאחד מקרוביו וכוון אליו: "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות"
מערכת ice |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון)
משטרת ישראל מסרה היום (שלישי) הודעה מטרידה במיוחד, לפיה מכתב איומים ובתוכו קליע נשלח לאחד מקרוביו של נפתלי בנט והיה מיועד לכיוונו של ראש הממשלה. זמן קצר לאחר מכן, בנט הספיק להגיב בחשבון הטוויטר שלו. 
"סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות" כתב בנט. "אנחנו צריכים לעשות הכל, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו. כולנו אנשים. ויכוחים וחילוקי דעות - כן. בריונות ואיומים - לא".
בנט הוסיף: "אני ראש ממשלה ואיש פוליטי, אבל אני גם בעל ואבא, וחובתי היא גם לשמור על אשתי ועל ילדיי. עלינו להנמיך את הלהבות של השיח הפוליטי. ערב ימי הזיכרון ויום העצמאות, אני קורא לכולם – מכל קצוות הקשת הפוליטית, בעיקר לאנשים שפעילים ברשתות החברתיות – זה זמן הרגעה ופיוס. יש לנו בית אחד, ואסור לנו לשרוף אותו".
בינתיים, על החקירה, עליה אמון  מפלג הפשיעה הביטחונית ביאחב"ל ביחידה להב 433 של המשטרה, הוטל צו איסור פרסום גורף. בצו איסור הפרסום נכתב: "כל פרסום באמצעי התקשורת הזרים השונים, לרבות פרסומים ברשתות חברתיות שונות ולרבות ציטוטים מלאים או חלקיים של פרסומים מכלי תקשורת זרים, הפניה אליהם או לפרסומים באינטרנט וכל אמצעי מדיה אחר, לרבות כל רמז ישיר או עקיף לקיומה של כל עובדה הנוגעת לפרשה הנדונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ספין
    אסף 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נפתלי בנט תתבייש !!! גם האישה המחורבנט שמצפצפת על משלם המיסים מנצלים אתהילד בשביל ספין והרחקת פרשת הבנייה הלא חוקית !!! זה לא יעזור לכם !!!
    סגור