משפט

טיקטוק תחת חקירה בעקבות תכנים של התעללות מינית בילדים

הרשת החברתית נמצאת תחת חקירת הממשל בארה"ב, שבודק מאפיין ספציפי שאמור לסייע להגנה על הפרטיות, מנוצל על ידי אותם מתעללים וגולשים שמעלים את התכנים: "זה מקום מושלם לתוקפים להיפגש, לעקוב ולפנות לילדים"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
טיקטוק נמצאת תחת חקירה, כך דווח היום (שישי) בפייננשל טיימס. על פי אותו דיווח, הרשת החברתית, נמצאת תחת חקירת הממשל האמריקאי לאחר שנמצאו בה תכנים המציגים התעללות מינית בילדים.
כעת, הממשל בודק כיצד הרשת החברתית מתמודדת עם אותם תכנים איומים, כאשר במקביל, משרד המשפטים בודק איך מאפיין ספציפי שאמור לסייע להגנה על הפרטיות, מנוצל על ידי אותם מתעללים ואנשים שמעלים את התכנים. 
"זה מקום מושלם לתוקפים להיפגש, לעקוב ולפנות לילדים", אמרה ארין בורק, ממחלקת פשעי הסייבר במשרד להגנת המולדת. לטיקטוק לא פחות ממיליארד משתמשים ברחבי העולם. החברה, שבבעלות חברת בייטדאנס הסינית, מעסיקה על פי הדיווחים מעל ל-10,000 עובדים שאמונים על מעבר על התכנים שמועלים לרשת החברתית וסינון התכנים הבלתי ראויים שעולים אליה.
בעוד שהשבוע דווח כי הכנסות החברה מפרסום ישולשו ויגיעו השנה לכ-11.6 מיליארד דולר, בשנתיים האחרונות פתחה המשטרה פי שבעה יותר חקירות הקשורות לניצל ילדים שהגיעו דרך תכנים שעלו בטוויטר. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה