שיווק ופרסום

חברת המשקאות XL בקמפיין טיקטוק חדש

בקמפיין פרסומי חדש חברת XL קוראת לגולשים להציע רעיון לקמפיין חברתי פורץ דרך - ומציעה סכום של 50,000 ש"ח ליוזמה שתבחר
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay ,freepik)
חברת משקאות האנרגיה משיקה קמפיין חדש תחת הסיסמה: "תנו לעצמכם 10 מתוך 10 "במסגרת הקמפיין הטיקטוק שצפוי לעלות ב-18.4, החברה קוראת לגולשים להציע רעיונות ליוזמה חברתית חדשנית או פורצת דרך", הרעיון שיבחר בתום הפעילות יזכה את הוגיו בסכום של 50,000 ₪ למימוש היוזמה.  
 
בפרסומת החדשה שתלווה את הקמפיין מפציר הקריין: "תנו לעצמם Ten מתוך Ten", בקריצה לדו המשמעות שבין הביטוי "עשר מתוך עשר", לבין המילה "תן" בעברית. "תנו לעצמכם Ten מתוך Ten. Ten באנרגיה אין סופית. לחלום להשיג, Ten ברגש, Ten באכפתיות, פעולה שינוי. Ten בכבוד, בקבלה. Ten באומץ ללכת בדרך שלכם. Ten בלא לדפוק חשבון", קורא הקריין על רקע נגנים צעירים בסצנת הפופ-רוק האמריקאית , שמשום מה התרגלנו לראות בפרסומות למשקאות ממותקים.   
לצד הפרסומת יעלו בחברה גם סרטוני טיקטוק, באחד מהם נראה בחור צעיר העומד בפני "ועדה", המפצירה בו להציג בפניהם רעיון או אג'נדה שהוא רוצה לקדם. בדומה לקמפיינים קודמים של החברה, היא ממשיכה ליישר קו עם טרנדים חדשים וקיימים בעולם השיווק והפרסום, שמנסים לפנות לקהלים שונים ,למצוא דרכים יצירתיות לגעת בקהל באופן עמוק יותר וכן בשימוש ברשתות החברתיות לצד תשדרי פרסום מסורתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה