שיווק ופרסום

המכביה ה-21 הכריעה: זה המשרד שיקבל את התקציב היוקרתי

ארוע הספורט השני בגודלו בעולם ייערך בישראל ביולי 2022 ו-ARLO digital של ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום הנחשק
מערכת ice |  3
המכביה (צילום איתמר גרינברג)
חברת ARLO דיגיטל מבית ראובני פרידן נבחרה על ידי אגף השיווק של המכביה, בניהולן של רתם חן ומנהלת התקשורת השיווקית עדי ודרובניק, להוביל את קמפיין הפרסום של המכביה. המטרה השיווקית המרכזית שהוגדרה היא לחבר לאירוע הענק את הקהל הישראלי,. השנה יתחרו ב-45 ענפי ספורט למעלה מ-10,000 ספורטאים מ-80 מדינות, והקהל הישראלי יוזמן להשתתף בחגיגת ספורט של שבועיים שתתקיים בעשרות מוקדים ברחבי הארץ.
הפעילות התקשורתית תימשך 4 חודשים, וארלו דיגיטל יעניקו למכביה מעטפת שלמה של שירותי פרסום - קריאטיב, סושיאל, תוכן, מדיה, ניהול נכסים דיגיטלים ועוד – באמצעות קפסולה ייעודית שנבנתה לצורך הפרויקט הייחודי. מחלקת התוכן של ארלו, בהובלת הסמנכ"ל אבישי יצחק, תוביל מהלך סושיאל רחב היקף ברשתות החברתיות בהשתתפות משפיענים, ספורטאים והצופים, כולל תחרויות ושידורי לייב מאחורי הקלעים של ארועי הספורט. את השפה המותגית של המכביה יצר ערן גפן, והיא תבוא לידי ביטוי בקמפיינים של ארלו.

יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל. צילום: עדן שוחט
יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: "אנחנו שמחים ונרגשים שנבחרנו להוביל אירוע גדול וחשוב כמו המכביה ה-21. בשנה האחרונה השקענו רבות בפיתוח סל שירותים דיגיטלי מגוון המבוסס על שילוב ייחודי של מדיה, קריאיטיב, תוכן, סושיאל וטכנולוגיה – פרויקט המכביה הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור ארלו להפגין את היכולות ההיברידיות שלנו ולתרום להצלחת הפרויקט הלאומי החשוב".
 
רתם חן, מנהלת אגף השיווק: "בקיץ 2022 אנחנו הולכים להזמין את הקהל ההישראלי לקחת חלק בחווית המכביה שתכלול אירועים ופעילויות שונות ומגוונות שיערכו בכל רחבי הארץ לצד תחרויות יחד עם הספורטאים והאוהדים- המכביה ה21 הולכת להיות חגיגת הספורט הגדולה בישראל"
בחודשים האחרונים ארלו דיגיטל נמצאת במגמה צמיחה מואצת, לאחר שגייסה לקוחות רבים הנהנים משירותי דיגיטל שונים: בנק מזרחי-טפחות (פרפורמנס וסושיאל), חברת הטיפול הרפואי אפוסתרפיה (פרפורמנס), חברת הנדל"ן סלע בינוי (מיתוג ופרפורמנס), דרושים IL (סושיאל), טבעול (סושיאל), האקדמית ת"א יפו (סושיאל) חברת הקנאביס טריכום (אסטרטגיה ומיתוג) וביוטי קליניק – רשת מרפאות האסתטיקה מבית סופר פארם (פרפורמנס וסושיאל).
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גו ארלו!!!! שיחקתם אותה (ל"ת)
    בני רותם 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    גו ארלו!!!! שיחקתם אותה (ל"ת)
    מוטי האלוף 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אלופים, מגיע להם! (ל"ת)
    עדי 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור