שיווק ופרסום

זה הסכום שהשקיעה מגה ספורט בקמפיין החדש שלה

אחרי שבשנה שעברה השיקה רשת קמעונאות הספורט קמפיין בשילוב של צילומים עצמיים מלקוחות הרשת, כעת מפרסמת הרשת קמפיין חדש בהשקעה של מיליוני שקלים
מערכת ice | 
מגה ספורט (צילום מגה ספורט)
רשת "מגה ספורט" משיקה קמפיין תדמיתי רחב שקורא לכולם לעשות ספורט, תחת הסלוגן- "תעשו ספורט. זה בשבילכם". הקמפיין בוצע באמצעות משרד הפרסום די סיי, בהשקעה של שלושה מיליון שקל והוא יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל וברדיו במהלך החודש הקרוב.
רשת מגה ספורט מקבוצת MGS פרוסה בכל רחבי הארץ עם מעל 80 סניפים עם כיסוי גבוה מדן ועד אילת בקניונים ובמרכזי קניות מובילים בארץ. רשת מגה ספורט חרטה על דגלה להנגיש את הספורט לכולם אם זה למקצוענים ביותר בכל תחום ועד לחובבי הספורט.
 
במטרה לעודד את הציבור הישראלי לעשות ספורט, רשת מגה ספורט מזמינה את הקהל הרחב, תוך שהיא מדברת אליו בגובה העיניים, עם מסרים פשוטים ולא פילוסופיים. בשונה ממותגים אחרים ששמים יותר פוקוס בעיקר על ספורט מקצועי, הרשת שמה דגש על הספורט החובבני, היומיומי. הקמפיין הקודם, שהיה מורכב כולו מסרטונים ביתיים אישיים של חובבי ספורט, קרא גם הוא לישראלים לעשות ספורט תחת הסיסמה "תעשו ספורט. זו אהבה לכל החיים". 
 
בקמפיין החדש המסר השתנה מעט אך האסטרטגיה נותרה בעינה - "הספורט הוא של כולם".  בדומה לקמפיין הקודם, גם הקמפיין הנוכחי מציג מגוון סוגי וענפי ספורט בכיכובם של חובבי ספורט, רק שהפעם הם צולמו בצורה מקצועית והתוצאה – סרט קצבי ואנרגטי שמציג מגוון אנשים עוסקים במגוון סוגי ספורט בליווי מוזיקה עוצמתית וסוחפת. 
חגית אציל-כהן, מנהלת השיווק של רשת מגה ספורט מקבוצת MGS: "רשת מגה ספורט שמה לעצמה מטרה להיות נגישה וזמינה לצרכן בכל מקום בארץ ואף להרחיב את פריסת הרשת. מטרת הקמפיין היא להזכיר לנו שיש כל כך הרבה סוגים של ספורט, כך שכל אחד מאתנו יכול למצוא את הספורט שמתאים לו. איזה סוג ספורט? מתי ועם מי לעשות אותו? זה פחות חשוב. מה שחשוב הוא שנעשה ספורט. זה בשבילנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה