שיווק ופרסום

המכביה בדרך לישראל: זה המשרד שזכה בתקציב היח"צ

המכביה צפויה להגיע לארץ אחרי שהמשחקים נדחו בשנה שעברה. התחרות שתתחיל ביולי הקרוב בחרו במשרד תקשורת שייצג את היח"צ של אירוע הספורט שיתחרו בו ספורטאים מרחבי העולם בעשרות ענפי ספורט
מערכת ice |  1
המכביה (צילום איתמר גרינברג)

קבוצת דבי תקשורת הודיעה הבוקר על תיק חדש בחברה, ודיווחה כי נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור והדוברות לאירועי המכביה ה-21 שייערכו בישראל בחודש יולי הקרוב. את מערך היח"צ של המכביה תנהל רתם חן, מנהלת אגף שיווק ואירועים במכביה. 

המכביה ה-21 היא אירוע הספורט השני בגודלו בעולם. לתקופת המשחקים שתערוך שבועיים ותחל ב-14 ביולי, צפויים להגיע לישראל אלפי ספורטאים שיתחרו בעשרות ענפי ספורט שונים, לצד מלווים, אוהדים ומגוון רחב של אירועי ספורט בכל רחבי הארץ. את התקציב יוביל יועץ התקשורת הבכיר רועי כץ, ששימש כדובר המשלחת הישראלית לאירוויזיון 2019 מטעם דבי תקשורת ומטפל באופן שוטף באירועי ספורט ובארגונים יהודיים כדוגמת: מרתון Winner  ירושלים,  תגלית, ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) ועוד.

משה דבי, יו"ר ומייסד קבוצת דבי . קרדיט: אסנת רום

"אנחנו נרגשים להוביל את יחסי הציבור לאירוע ספורטיבי ועצום- המכביה ה-21", אמר משה דבי, יו"ר ומייסד קבוצת דבי. "אנחנו מודים לשותפינו במכביה על הבחירה בנו ועל ההזדמנות לספר את סיפורה של המכביה כחגיגית ספורט ישראלית ובינלאומית ענקית המחברת בין ישראל ליהדות התפוצות".


"בקיץ 2022 אנחנו הולכים להזמין את הקהל הישראלי לקחת חלק בחוויית המכביה שתכלול אירועים ופעילויות שונות ומגוונות שיערכו בכל רחבי הארץ לצד התחרויות יחד עם הספורטאים והאוהדים" אמרה רתם חן, מנהלת אגף שיווק ואירועים במכביה . "המכביה ה-21 הולכת להיות חגיגת הספורט הגדולה בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש חבל על הכסף. עדיף שתתנו את זה לאזרחים במקום מיסים
    שחר 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שתוזילו מחירי חשמל וארנונה
    סגור