ויראלי

ציפי שביט תחת מתקפה: "היא הסיוט שלי ושל ילדיי"

לאחר ביקורת רבה שספגה השחקנית וכוכבת הילדים בעקבות המלצתה על ספר הילדים "אני ג'אז", המספר על ילדה טרנסג'נדרית, הגיבה אתמול (ראשון) כוכבת הילדים לראשונה  בראיון למאקו גאווה: "אני לא מבינה למה תגובה צריכה להיות ארסית"
מערכת ice |  130
ציפי שביט (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
השחקנית וכוכבת הילדים ציפי שביט זוכה לביקורת וגידופים רבים ברשת, על רקע המלצתה על ספר הילדים החדש "אני ג'אז", העסק בהתמודדות של ילדה טרנסג'נדרית, "המרגישה בגוף של בן". הספר מבוסס על חייה של ג'אז ג'נינגס, שהפכה לדוברת של ילדים טרנסים וטרנסיות בכל רחבי העולם, הוא הושק לכבוד יום הנראות הטרנסג'נדרית ותורגם ביוזמת הוצאת "סלע ספרים", האגודה למען הלהט"ב, פרויקט גילה וארגון חוש"ן.
לפני כשבועיים בסמוך להשקת הספר פורסם ברשתות החברתיות סרטון בו מחזיקה כוכבת הילדים את הספר וממליצה עליו בחינניות האופיינית לה, "קראתי את זה עם הנכד שלי המתוק דניאל, ספר כל כך מקסים וכל כך מחמם לב, על ילדה שמסבירה שצריך לאהוב את כולם, לחבק את כולם, לכולנו מגיע הכי טוב בעולם כי אנחנו שווים".
אלא שמאז הפרסום, ספגה שביט ביקורות ותגובות רבות, הגובלות בטרנספוביה, חלקם מאישים מוכרים ומשפיעים.
העיתונאי אראל סגל נשא בתכנית בערוץ 14 מונולוג נגד הספר והצהיר: "אני מחבב מאוד את ציפי שביט, גדלנו עליה. אבל כשיהיה לי נכד, אני לא אקרא לו את 'אני ג'אז'". הוא התייחס לפסקה בסיפור במהלכה מסופר כי ג'אז, אהבה צבע ורוד ותהה: "מדוע אתם מסלילים אותה לאהוב צבע ורוד, ולהתחפש לבת הים הקטנה? הרי רק לפני רגע אמרתם, שילדים צריכים להתפתח כל אחד לאן שהוא רוצה".

סגל לא הסתפק בביקורת על הספר ויצא נגד מה שהוא מכנה "דת פרוגרסיבית מסוכנת ואלימה", ואמר: "הסלוגן של הדת הזאת הוא לא קבל את האחר, אלא תהיה אחר. הלהט"ב הם גיבורי התרבות החדשים , הקוויר שמכר את איברי המין שלו". המגיש הוותיק אף סיים את דבריו באיום מפורש וקרא: "האידאולוגיה ההרסנית הזאת, היא אינקוויזיציה הפוגעת בכל תחום בחיים זה לא אזהרה זה איום: תורידו את הידיים שלכם מהילדים שלנו".
גם שמעון ריקלין מגיש נוסף כינה את משיקי הספר "חבורת מטורפים" ואמר: "אני לא מבין למה אין חוק במדינת ישראל נגד חבורת המטורפים הזו שרוצה לגעת בילדים שלנו, חבורת הסוטים הזו שרוצה לבוא לדבר על שינויי מין לילדים בגיל 4-5. מה זה הדבר הזה?".
אישיות בולטת נוספת שהתייחסה לדברים היא חברת מפלגת ימינה לשעבר רוני ססובר הגיבה לדברים בעמוד הטוויטר שלה, וקראה להורים: "לקחת את העניינים לידיים ולהחליט שספר שכזה, בשום מקרה, לא נכנס לגן של הילדים שלכם". לצד כל אלה ברשתות החברתיות התקבלו תגובות וגידופים רבים נגד כוכבת הילדים עצמה כגון, "מכרה את כבודה ואת בריאות וביטחון ילדי ישראל" ו"הייתה חלק מהילדות שלי, עכשיו היא הסיוט שלי ושל ילדיי, מה לא עושים בשביל חופן דולרים".
 
באגודה למען הלהט"ב, ביקשו לגבות את שביט בעקבות הסערה ברשת: "בימים האחרונים, ציפי שביט שהמליצה על ספר הילדים 'אני ג׳אז' ועשתה זאת כמובן ללא תשלום, נתונה למתקפה. ציפי היקרה, אנחנו הגב שלך. אנחנו גאים בך ובהשראה שאת מעניקה לאלפי הורים בישראל בהבנה שכל אחד ואחת ראויים לאהבה כמו שהם והן. אוהבות וגאות בך! "
 
השחקנית התייחסה אתמול (ראשון) בפעם הראשונה לדברים בראיון לעידן יוסף-ימין, עורך "מאקו גאווה". היא הבהירה שעשתה זאת בהתנדבות ומתוך הערכה לתוכנו של הספר: "אני לא מבינה למה תגובה צריכה להיות ארסית. עשיתי את זה כי קראתי את הספר והוא היה נורא נחמד בעיניי. גם פגשתי את ספיר ברמן ובר אוסקר בהשקה וחשבתי שזה יכול לעזור. אדם יכול לבחור מה הוא אוהב ולחפש את האושר שלו, לאנשים מגיע אושר באשר הם אנשים ואדם מאושר זה אדם שלם, אז למי זה עושה רע? כל אחד שיחשוב וירצה איך שהוא רוצה והעיקר שנהיה בריאים ומאושרים. זה ספר מתוק, נאיבי, פוקח עיניים ונותן לאדם להבין איפה הוא ומה הוא".
תגובות לכתבה(130):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 71.
    how i restore my marriage back
    maya elijah 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמי שירה אליהו, אני חולקת את זה על בסיס העולם על סיפור חיי האמיתי, אני רוצה שהעולם יידע על דר. אלאבה, איש גדול חזק וישר, היו לי בעיות עם בעלי והוא התגרש ממני, רק בגלל שלא היה לי ילד בשבילו אחרי 9 שנות נישואים ואני מחפש עזרה בכל מקום, אני יודע שמישהו יכול לעזור לי וראה את המודעה עצמה באינטרנט המשותפת על ידי גברת, מדברת על ד"ר אפטה. לדוגמא כיצד הוא קיבל ממנו עזרה תוך 24 שעות, פניתי במהירות לד"ר אלאבה. המודל לחיקוי גם אמר לי שהוא יעזור לי בנוגע לבעיה שלי תוך 24 שעות. לא הייתי בטוחה בדבריו, עד עכשיו הוא החזיר את בעלי תוך פחות מ-24 שעות ומאז חזרתו של בעלי אני האישה הכי מאושרת בעולם, עכשיו אני בהריון עם הבן הקטן שלי, אני מעידה היום בגלל אמרתי ד"ר אלאבה. הדגם שאעדכן עליו לעולם, ואפילו למי שצריך פתרון בבעיות החיים שלו, פנה אליו עוד היום וקבל פתרון משלך דרך:dralaba3000@gmail.com או פנה אליו בוואטסאפ וב-viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744
    סגור
  • 70.
    ציפי ז"ל
    דן 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שתקבל מחלה קשה בשנה הקרובה אמן .. ולפני זה שימותו לה נכדים בתאונה .. ככה שיצחק מעל הקבר אמן.. ימח שמך ושם זכרך ציפי שביט
    סגור
  • 69.
    כל אחד יחיה את חייו אבל לטרלל את הילדים זה סיםור אחר
    זה לא חופש ביטוי זו 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תלמידים שאומרים שהם לא בטוחים... ואולי גם הם להטבים?.. ואיך אני יודע? והם חרדתיים מזה. אז שחררתם את אלה שהייתה להם בעיית לכידות זהותית בין גוף לנשמה ( בגוף בן/ בת בנשמה זהות אחרת) והכנסתם לחרדה ילדים שאין להם שאלת זהות וכשהם עונים לעצמם מה הזהות שלהם הם מגיבים באופן שלילי ללהטבים. אז לא השגתם דבר.
    סגור
  • 68.
    אנשים לא מבינים שזו כפייה להטבית. הטיית דעת קהל
    הטייה 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנשים בתמימות חושבים שזה חופש בחירה. לא מבינים שזו הטייה של הבחירה. עצם הרעיון שאפשר לבחור נותן לילד את הרעיון להחליף. בעוד רוב הילדים יכולים להבין שבת יכולה להיות לוחמת וחזקה ובן יכול להיות עדין ורגיש ואומנותי וזה לא אומרשהם לא בסדר ושהם בגוף הלא נכון
    סגור
  • 67.
    את נהדרת
    אמילי 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ציפי! המשיכי להיות כזאת אמיצה וחיובית, אין כמוך. ואתם האנשים החשוכים והברברים, כל כלב יבוא יומו. מרחמת על הילדים שלכם
    סגור
  • טען עוד
  • 66.
    שיהיו מה שיהיו, בצנעה, כפי שנבראו ושלא ידחפו את הענייני
    ג'קלין כריסטופר 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שלא ידחפו את העניינים שלהם למוסדות החינוך בכל הגילאים.
    סגור
  • 65.
    הבעיה היא בעידוד הפעיל לילדים קטנים כדי שישנו את מינם
    למען האמת 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לכאורה. לכל ילד מגיעה אהבה גם אם הוא מחליט שהוא משהו אחר אבל לעודד שינויי מין באופן פעיל אצל ילדים קטנים ובמכוון, זהו פשע ממש.
    סגור
  • 64.
    דת הפרוגרס יותר מסוכנת מהנצרות
    הדתת הפרוגרס 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בגלל שהאמריקקים השתגעו ולא יודעים לחיות צריכים להביא את הקקי הזה לארץ הקודש שילכו אלו שעוזבים תיהדות לדת הפרוגרס הטמאה להחריד למדינת השגעון ארצות פגם הברית גם ככה המדינה חוץ מעסק נדלני לא מענינת אותם
    סגור
  • 63.
    ״מה שהוא מכנה״חחח חרטטנים הוא צודק 100%
    פרוגרסיביים סכנה!!! 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פרוגרסיביים וטיפשה וטיפשים עלייך ישראל
    סגור
  • 62.
    כולם נסחפים.תרגיעו.
    לי 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כשהייתי קטנה שנאתי שמלות והייתי טום בוי.אז ממירים מין? אין לי שום שביב של רצון להיות בן.לכן מאד צריך להזהר מלהתנפל מעד על ילדים ולפעול לשינוי מינם בשם "הקבלה והפתיחות" הזהרו.עושה רושם שמרוב להיטות להיות נאורים יכניסו את הסרייטים לקבוצה חריגה
    סגור
  • כשהייתי קטנה הייתי טום בוי. היה לי רובים ובובות
    אשה וטוב לה 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ולפעמים רציתי להיות בן. ולפעמים בת...לפעמים חשבתי שאולי אני אגדל ואהיה בן...היו לי רובים וחיילים וגם שמלות איפור ועקבים אבל לא היה את השטויות הפרוגרסיביות ולא קראו לי בינארית אלא סתם ילדה חמודה ושובבה.עם המון מרץ דמיון מפותח ותעוזה. גדלתי... הבנתי שאני בת וזה לא יישתנה והתרגלתי לאישיות הרב גונית שלי וסבבה לי עם זה. הייתי לוחמת עבדתי בעבודות של גברים ושל נשים. והבנתי שיש לי אופי מיוחד. שבכל אחד יש שילוב של נשי וגברי ואצלי יש הרבה משניהם... והם חיים בשלווה ולא מפריעים לי להרגיש אשה. אמא. רעייה. וג'אדאית ואחת שכולם חברים שלה ומרגישים נוח בסביבתה
    סגור
  • 61.
    ציפי, את מקסימה, אנחנו חיים בסביבה פרימיטיבית נטולת מוח (ל"ת)
    משה חסון 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • מאד מתקדם לחתוך לילדים איברי מין ולהשתיל להם חדשים. (ל"ת)
    מי הפרימיטיבי 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מה מקסים שהיא מזיקה ליהודים ובני אדם?טיפשה
    פרוגרסיביים זועה 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ממתי הטיפשה הזאת קובעת בחינוך?
    סגור
  • 60.
    ציפי, את נהדרת
    מרים 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    למה התגובות ארסיות? כי חושך, לא מבטאים במילים אלא בקללות. אנשים חשוכים כמו דאעש
    סגור
  • 59.
    צבועים
    רפול 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אני רוצה לראות מה היו מגיבים אנשי ה"אור" אם היו כל בוקר בכל הגנים ובבתי הספר מתחילים יום לימודים בתפילה. הצבועים יגידו הדתה. אז אל תבלבלו את המוח כאילו אתם נאורים ודמוקרטים אתם פשוט שונאי דת ויהדות
    סגור
  • 58.
    ציפי,את נורמלית? היית פעם?
    אחד שאכפת לו. 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 4
    זה באמת לא קבלת האחר,אלא,עשה הכל בשביל להיות אחר,ושנה את מינך ,מגיל שלוש,במצוות הפרוגרסיבים,הזקוקים לאשפוז דחוף,יחד עם גב.שביט.
    סגור
  • 57.
    יש הבדל בין קבלת האחר לבין האין לך זכויות אם אתה לא אחר
    מלכה 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    האחר הוא לא רק הטרנסג'נדר, וליבי להם מהיכרות אישית עם כאלה ואחרים שמנוצלים עי בעלי אינטרס. יש גם חירשים ואוטיסטים, עיוורים ובעלי צבע וחזות שונה. למה צריך לגרום לילדים שעדיין לא מבינים את המהות של הנושא אי נוחות ובלבול? ילד שונה מרגיש שונה. ולא משנה מה השוני. הוא לומד להתמודד עם זה. לא משנים את הסביבה, עוזרים לילד להתמודד. לא הופכים אותו למוקד הדיון. לא מאלצים אחרים להשתנות ולהרגיש רע שהם לא הוא. כי הוא פתאום ה'גיבור'. אין פה ע יין של גבורה. יש עניין של רגישויות לכל אחד. גם לרגיל וגם לשונה. האילוץ הזה לשנות את החברה כולה נובע מאיבוד ערכים של הורים ומחנכים מלהתמודד עם הילד היחיד. מעברירים את האחריות על הכלל ועומדים כשוטרים עם שוטים, במקום מחנכים והורים קשובים לכל!!!! ילד ואדם באשר הוא. כך ההורים שמופתעים כש'מגלים פתאום' שמשהו לא בסדר. האחריות היא שלכם ורק שלכם לבדוק את טובתו של הילד שלכם. אם טוב לו ואם הוא מחייך ושמח או בודד ועצוב. תתחילו בבית הפרטי שלכם במקום לרוץ לרחוב עם אלות על אחרים. ילד שיש לו גיבוי בבית לא ייפגע ברחוב. ילד שאוהבים בבית ידע להדוף רוע. ילד שגדל עם שקרים והדחקות. לא.
    סגור
  • 56.
    כמה לא מפתיע שה"כוכבים" של ערוץ 14 הגיבו ככה
    דני54 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 6
    ערוץ של ימנים חשוכים משיחיים שלא מוכנים לקבל את האחר.
    סגור
  • לנתח ילדים זה מתקדם ונאור. אכן צודקים. (ל"ת)
    לשתול הפרעות זהות זה 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    חיי להט"ב אינם קלים...אבל
    מלכה 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לכל ספר יש מקום על המדף!! אולם בואו לא נתיסד, ישנה עכשיו תנועה שמשתלטת על התודעה ומבקשת חהכניס לילדים שבחירה בגיל צעיר, להיות בניגוד לגוף איתו הוא נולד, זה יותר מבסדר, זה מתחיל להיות הגשמת חלומות...של להטב"ים. זה מסוכן. אם הורה רוצה לקרוא ליחד שלו את הספר, שיעשה זאת, אולם סלברטי שמחפשים כותרות, או תנועה פוליטית, כאן צריך ואפדר ומותר לתקוף אותם חזרה. נגיע עוד לזמנים שהפחד שלא להצהיר "שגם אני להט"ב", יהרוס חיי אנשים. תעצרו.
    סגור
  • 54.
    צפי שביט
    חיים 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 4
    צפי גועל נפש
    סגור
  • 53.
    הבן שלי אוהב ספרים על תירס חם ו5 בלונים
    רון 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    9 1
    פלוטו, מיץ פטל, אליעזר והגזר, הבית של יעל ושאר ספרים נאיביים נחמדים שהוא מבין ומתעניין בהם, הדבר האחרון שהייתי מספר לו זה על בלבול זהות מינית, כי מה לו ולמיניות בכלל כרגע? באותה מידה לא יתעניין בספר רפואה או חוק ומשפט, זה פשוט חא לגילו. מעניין אותו נזלת, ממתקים צעצועים ומשחקים. זה לא מעניין אותו ויש לו דוד גיי שהוא מאד אוהב ולא אכפת לו או מעניין אותו מה הוא עושה בחדר המיטות, כי הוא ילד קטן בגן.
    סגור
  • 52.
    גם אם ילד בן 4,5 יודע לקרוא, האם הוא בוגר מספיק בהבנת ה
    לוני 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ציפי שביט לא צרכה להתרגש מהמלעיזים. אולי נכדה הפרטי מבין ומסוגל לעכל את הכתוב, אבל גם אם לא , אין בכך חיסרון. לכשיגדל - יבין , ויוכל גם להביע עמדה.
    סגור
  • 51.
    ניראה שפשוט ניצלו את טוב ליבה
    בר דעת 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ותמימותה וגם את קצת הסינליות שמן הסתם יש לאנשים בגיל הזה..."לא יורד לה " העומק שבהאבסורד למה שהסוטים עושים ואיך שהם מנצלים קטינים
    סגור
  • 50.
    ציפי שביט
    ליכודניקית לשעבר 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ציפי שביט, אנא תתעלמי. ולאותה חברת כנסת מימינה, כולי תקווה שאין רבים כמותה.
    סגור
  • 49.
    רוב בני האדם מתעוררים בבוקר רק כדי לריב עם אנשים.
    רני 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אנשים מחפשים לתקוף אנשים אחרים. הרוע הוא הרוב ולכן אין תקווה לעתיד טוב יותר
    סגור
  • 48.
    חוסר מוסר
    Azoory 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גם אני רוצה לפרסם את הספר שלי , "דני הג'נקי" על ילד בן חמש שרואה את אביב מזרק וגודל על רעיון שמזריקים את התרופות האלו לא צריך להתמודד עם חרדה, טראומה, קונפליקטים, פחדים ופוביות , כמובן שעדיף לבחור אם אני מתקשה עם יחסי חברות אז שלוקחים את התרופה הזאת היא תורמת לבעיות חברתיות ובין אישיות , לדעתי ספר כזה מלמד הרבה יותר טוב איך להתמודד עם בעיות זהות לכן כדאי לקרוא לילדכם שידעו שיש להם חופש בחירה איך להתמודד עם החיים . ציפי אני אוהב אותך אבל שונא את הגישה הפרוגרסיבית שרצונה לשנות יותר את פניה של החיים
    סגור
  • 47.
    ימין קשה...
    יעקב 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    באמת אילו תגובות הבאתם, של אלה שלא מקבלים אף אחד שהוא בדיוק שתבנית שלהם.. ממה אתם מפחדים? שיעירו את השדים הלהט"בים שהסתרתם כל השנים האלה? שתראו את מה שהילדים/נכדים שלכם מקיימם, שאתם דאגים להתכחש אליהם? שתראו אותם חיים בשלום ובשלווה עם עצמם ועם נטייתם המינית המולדת?
    סגור
  • 46.
    ילדה קטנה
    דמנציה 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ילדה קטנה שמחפשת תשומת לב בכל מחיר.יש לך חור בנשמה תקראי תהילים תעשי חסד והתנדבות .
    סגור
  • 45.
    דימנציה בת 75
    פטטית 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ילדותית היה בזה חן "כולם הלכו לג'מבו" ועכשיו בגיל 75 מה חא תעשי כדי לקבל תשומת לב ילדה בת 75 זה פטטי.
    סגור
  • 44.
    מתי כבר תבינו שאי אפשר לעודד מישהו/י לאהוב את בני מינו?
    רונית 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ההחלטה על המשיכה נעשית באופן טבעי, אף אחד לא בחר לאהוב את המין השני, זה צורך טבעי, כמו שאף אחד לא בחר לאהוב את בני מינו. לטבע סיבות משלו וחד מיניות קיימת מאז ומתמיד. חוקי הדתות הם אלא שחינכו אותנו שזה אסור כי הדתות צריכות מאמינים והמשכיות וחד מיניים לא יכלו להתרבות, זהו שורש האיסור, זה הכל. העולם השתנה, אין מחסור בבני אדם ואפילו לחד מיניים יש ילדים, אבל הסלידה מחד מיניים נשארה, כמו דברים אחרים שנקבעו לפני מאות שנים ולא שונו עד היום למרות השינויים בצורת החיים שלנו. אי אפשר לעודד מישהו לעשות משהו שהוא לא מבחינה, תנו לאחר לחיות כמו שהוא רוצה כל עוד זה לא פוגע בכם פיזית או כלכלית. אנחנו כיהודים סובלים מזה אלפי שנים כי לא מקבלים אותנו כחלק מהחברה, למרות שאנחנו שווים. אז אולי רצוי לא לעשות את אותו הדבר לאחרים.
    סגור
  • המיניות היא נזילה ויכולה להתעצב, לאו דווקא מולדת
    ספקן 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ממש מדוייק וזה נושא מורכב. אין גן (gene) שאחראי על נטייה מינית... הגיוני יותר לומר שכולנו נמצאים על סקאלה רחבה, עם המון אפור באמצע בין סטרייט מוחלט לגאי - וגם על זה ניתן להפעיל מניפולציות של לבוש, ניתוחים מתקדמים, ריחות...
    סגור
  • 43.
    אתם הדתיים מדברים? אתם כופים עלינו את השטויות שלכם מה ע (ל"ת)
    אהי 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 42.
    ספר שימנע התאבדויות
    שירי בן דב 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בן של חברים שלי התאבד בגלל בעיות זהות מינית. מגיל צעיר מאד הוא התלבש כמו ילדה ואתה להיות ילדה. מה אכפת לנו בעצם מה כל אחד בוחר ללבוש ואיך שהוא/מה. גנים את עצמם? זה חשוך. אולי אם ילד המתוק של החברים שלי היה קורא את הספר הזה כשהוא היה קטן , החיים שלו לא היו צריכים להיגמר באופן טראגי כל כך.
    סגור
  • אם ההורים שלו לא היו דוחפים לו שמלות הוא היה בסדר.
    אפשר לשנות בגיל מאוח 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואם מישהו רוצה ללכת ערום ברחובות אז גם יגידו שזכותו? או שיסבירו לו שזה לא מקובל וצריך להתנהג כמו כולם. ושייגדל שיילך לעיירה של נודיסטים אם הוא רוצה.. או לחוף נודיסטים.
    סגור
  • 41.
    הנאה אחורית
    בוקי 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בורקס רעיל לילדים...! דת פרוגרסיבית אומללה עתיקת יומין משחר ימי הסדומים עד לשקיעתם המצחינה. עברנו גם יותר גרועים מהם ושרדנו.
    סגור
  • 40.
    .
    . 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב ככ שאני בתור *נערה* סיסג'נדרית במדינת ישראל יותר תומכת ומחבקת מהרבה יותר מדי מבוגרים. די, מספיק, תלמדו לכבד. תלמדו לאהוב. אף אח.ת לא בוחר.ת.ים להיוולד בגוף שלא שייך להם, לקבל איומים מתמידים ולשמוע אנשים מתווכחים על הזכות שלהם להתקיים. להט"ב+ קיים בהרבה הרבה יותר מ100 מינים בטבע. טרנספוביה הומופוביה רק במין אחד: שלנו. מספיק.
    סגור
  • 39.
    ציפי שביט וחנה לסלאו דוחות
    סוזן 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 6
    שתי אלה מעוררות בי דחייה ואין לי כל חשק לראות אותן מופיעות.
    סגור
  • 38.
    כל ההופעה של ציפי שביט מגעילה אותי.
    סוזן 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 6
    בדרנית ברמה הנמוכה ביותר שהבידור שלה מתאים לאלה שאינם יודעים קרוא וכתוב.
    סגור
  • אני מבין
    אזרח 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שאת הולכת להרבה הופעות שלה, וכל פעם נגעלת.
    סגור
  • 37.
    חבל
    קים 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באמת שאין לי כלום נגד הלה"טבים, כל עוד הם עושים בבית שלהם מאחורי דלתיים סגורות, שיעשו מה שהם רוצים, עם מי שהם רוצים. אבל לעודד ילדים לדבר על זהות מינית בגילאי הגן, זו כבר כפייה, וזה רק יעצים את השנאה והתיעוב כלפיכם חבל.
    סגור
  • 36.
    אף להט"ב לא בחר להיות כזה. חיי להט"ב אינם קלים כלל וכלל
    תפסיקו עם הרוע והשנא 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    18 8
    תפסיקו להיות צבועים.
    סגור
  • יש הרבה אנשים שהם ביסקסואלים. יכולים לבחור
    לעודד זה לכפות 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב הלהטבים אך לא כולם. יכולים לבחור. ביסקסואליות הרבה יותר נפוצה מחד מיניות... אבל עידוד הלהטביה גורם לאנשים לבחור בחד מיניות כי יותר קל להסתדר עם מי שדומה לך. או כל מיני המצאות כמו בינאריות...שזה בעצם יצירת סוג של פיצול אישיות
    סגור
  • מתי כבר תבינו שאי אפשר לעודד מישהו/י לאהוב את בני מינו?
    רונית 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ההחלטה על המשיכה נעשית באופן טבעי, אף אחד לא בחר לאהוב את המין השני, זה צריך טבעי, כמו שאף אחד לא בחר לאהוב את בני מינו. לטבע סיבות משלו וחד מיניות קיימת מאז ומתמיד. חוקי הדתות הם אלא שחינכו אותנו שזה אסור כי הדתות צריכות מאמינים והמשכיות וחד מיניים לא יכלו להתרבות, זהו שורש האיסור, זה הכל. העולם השתנה, אין מחסור בבני אדם ואפילו חד מיניים יש ילדים, אבל הלידה מחד מיניים נשארה, כמו דברים אחרים שנקבעו לפני מאות שנים ולא שונו עד היום למרות השינויים בצורת החיים שלנו
    סגור
  • שטויות
    אחד שלא התעוות 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 9
    זה בחירה, אין גבר שלא נמשך לאישה וכן להיפך, זה שהוא נמשך גם לצד השני זה לא סותר, כל אחד והנסיונות שלו, תבחרו בטוב ותדחו את הרע, ותפסיקו לאמלל לעצמכם את החיים, אוהב אתכם
    סגור
  • רואים מהתגובה כמה שאתה אוהב.... (ל"ת)
    דני54 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מתי כבר תבינו שאי אפשר לעודד מישהו/י לאהוב את בני מינו?
    רונית 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ההחלטה על המשיכה נעשית באופן טבעי, אף אחד לא בחר לאהוב את המין השני, זה צריך טבעי, כמו שאף אחד לא בחר לאהוב את בני מינו. לטבע סיבות משלו וחד מיניות קיימת מאז ומתמיד. חוקי הדתות הם אלא שחינכו אותנו שזה אסור כי הדתות צריכות מאמינים והמשכיות וחד מיניים לא יכלו להתרבות, זהו שורש האיסור, זה הכל. העולם השתנה, אין מחסור בבני אדם ואפילו חד מיניים יש ילדים, אבל הלידה מחד מיניים נשארה, כמו דברים אחרים שנקבעו לפני מאות שנים ולא שונו עד היום למרות השינויים בצורת החיים שלנו
    סגור
  • 35.
    לא נורמלי
    עוז 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    10 17
    ציפי אני מאוכזב ממך אני קרוב לגיל 60 מכיר ומעריך אותך שנים והבת אחת הרסת הכל דרך העולם להיות נורמלי ולא גייז ולא והומוהים אבל לצערי יש כאלה שיעשו מה שרוצים בבית שלהם אין לי בעיה אבל לעודד להפיץ ולעודד את החולי הזה זה לא נורמלי ולא תקין חבל שהרסת במחיר יד את כל מה שהיית הרבה שנים
    סגור
  • אתה הוא זה שחולה. מדהים כמה רוע שוכן בתוך הראש שלך (ל"ת)
    יוסי 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 34.
    זה נגד תורתנו הקדושה
    מרדכי 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    18 24
    לא יעזור לכל הליברליזם החולני. עם ישראל הבריא תומך רק בתורתנו הקדושה.
    סגור
  • מתי כבר תבינו שאי אפשר לעודד מישהו/י לאהוב את בני מינו?
    רונית 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ההחלטה על המשיכה נעשית באופן טבעי, אף אחד לא בחר לאהוב את המין השני, זה צריך טבעי, כמו שאף אחד לא בחר לאהוב את בני מינו. לטבע סיבות משלו וחד מיניות קיימת מאז ומתמיד. חוקי הדתות הם אלא שחינכו אותנו שזה אסור כי הדתות צריכות מאמינים והמשכיות וחד מיניים לא יכלו להתרבות, זהו שורש האיסור, זה הכל. העולם השתנה, אין מחסור בבני אדם ואפילו חד מיניים יש ילדים, אבל הלידה מחד מיניים נשארה, כמו דברים אחרים שנקבעו לפני מאות שנים ולא שונו עד היום למרות השינויים בצורת החיים שלנו
    סגור
  • תפסיק להעמיד פנים
    טרנסית גאה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    15 8
    אין בתורה שום הזכר לטרנסים, אתה סתם טרנספוב חסר טיעונים אמיתיים. אם ילדים יכולים להיחשף לספר מלא אונס ורצח (תורתנו הקדושה) הם יכולים להתמודד עם ילד שמגלה שהיא ילדה
    סגור
  • בהחלט רשום לא תלבש אשה כלי גבר או משהו בסגנון (ל"ת)
    טעות 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם אני קנגרו בגוף אדם. כופה על הילדים שלי לשבת לי בתוך (ל"ת)
    קנגרו 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 33.
    התאכזבתי ממנה לצמיתות
    בוקי 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    14 15
    העולם נהיה זוהר לדפוקים שלוקחים עמהם אל תוך צואה רותחת במעטפת מאפה צבעוני את המוערכים והמוערצים...
    סגור
  • 32.
    הכל בשם הנחמדות…. להקיא (ל"ת)
    ככה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • 31.
    צפי שביט
    רונן 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    9 7
    תקראי את הספר לנכדים שלך ותעודדי אותם להיות הומואים כי אצלכם זה גאווה ואצלנו בושה נגד התורה
    סגור
  • מתי כבר תבינו שאי אפשר לעודד מישהו/י לאהוב את בני מינו?
    רונית 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ההחלטה על המשיכה נעשית באופן טבעי, אף אחד לא בחר לאהוב את המין השני, זה צריך טבעי, כמו שאף אחד לא בחר לאהוב את בני מינו. לטבע סיבות משלו וחד מיניות קיימת מאז ומתמיד. חוקי הדתות הם אלא שחינכו אותנו שזה אסור כי הדתות צריכות מאמינים והמשכיות וחד מיניים לא יכלו להתרבות, זהו שורש האיסור, זה הכל. העולם השתנה, אין מחסור בבני אדם ואפילו חד מיניים יש ילדים, אבל הלידה מחד מיניים נשארה, כמו דברים אחרים שנקבעו לפני מאות שנים ולא שונו עד היום למרות השינויים בצורת החיים שלנו
    סגור
  • מי זה אצלכם בדיוק?
    יוסף 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכן להסביר מי זה אצלכם ומי זה אצלנו?
    סגור
  • 30.
    טרנסגנדריות ...זבל...
    אורה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    10 10
    ציפי שביט...זיקנתה מביישת את נעוריה !!! איכס.. בגיל כזה.. כל שחקן ואמן מוכן לעשות הכל... רק לקבל תפקיד כלשהו...בושה.
    סגור
  • 29.
    ציפי שביט
    בן שלמה זוהר 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    10 4
    איך אנשים יכולים להיות צרי אופק.כל אחד צריך ורצוי שיחיה את החיים שלו כמו שנראה לו.והכי חשוב מה שעושה אותו מאושר.כמו שכתוב."ואהבת לרעך כמוך" ותוספת מיוחדת שלי.וגם מי שלא כמוך.וזה הכי חשוב
    סגור
  • 28.
    זו נאיביות
    שירה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    8 11
    לקרוא ספר 'מקסים' בלי להבין את האידאולוגיה ההרסנית שהוא מקדם.
    סגור
  • ואהבת לרעך כמוך, אידאולגיה חמורה ביותר
    רונית 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה כואב לך?
    סגור
  • 27.
    לבריאות
    דנה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מי שרוצה להיות טרנס שיהיה , אבל יש לדון בכך עם ילדים בסיום גיל ההתבגרות שכזכור לכולנו כולל הרבה בלבול כללי בכל המובנים. כלומר בגיל 16-18 אפשר לדון בכך עם ילדים . דיון לפני רק יצור נזק בגיל מבולבל ככ , כאשר עדיין לא גובשה זהות
    סגור
  • בורות
    נ.ג. 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אין לך מושג על מה אתה מדבר
    סגור
  • 26.
    בהמה לאן הגעת.
    מאיר 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    12 15
    דפוקה בראש בהמה אסור לתת לבהמה הזאת להופיע בפני ילדים אשה פגועת נפש
    סגור
  • 25.
    תכלס, אנחנו די דוחים. גזענים, לאומנים, שונאים. מה נהיה?
    מיואש לגמרי 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    14 3
    התגובות כאן ותגובותיהם של אנשי התקשורת מגלים כמה עמוק נטועה הגזענות ושנאת האחר וכמה לגיטימי זה. עצוב
    סגור
  • 24.
    צריך 100 פוטינים שיפסיקו את טרלול הסוטים בעולם
    חד 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    7 14
    פוטין אנא תעשה סיבוב בתל אביב!
    סגור
  • מאחלת לך ילד כזה ונראה איך תתמודד (ל"ת)
    סבתא 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • 23.
    התגובה של אראל סגל מדוייקת ונכונה (ל"ת)
    איל 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    11 8
    סגור
  • 22.
    ציפי שביט
    ורדית 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    8 12
    ציפי שביט מעייפת די כבר...
    סגור
  • 21.
    פרוגרסיבים לפח
    אזרח 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    13 14
    ימח שם הפרוגרסיבים שונאי ישראל
    סגור
  • 20.
    כלבה פרוגרסיבית
    אזרח 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    7 21
    שיכניסו לך מקל לתחת
    סגור
  • 19.
    הדתה
    אפי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    14 5
    אין לי בעיה עם טרנסג'נדרים. יש לי בעיה עם הורים שמםחדים מ"הדתה" בחספר את ההסטוריה היהודית, ולא מפחדים מכך שהילדים שלהם יחליטו בגל צעיר החלטות גורליות שישנו את חייהם לעד
    סגור
  • 18.
    אני אוהב את ציפי אבל היא טעתה בכניסה לאזור במחלוקת
    ישראל 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    15 14
    צפי היקרה יש מקומות שלפי דעתי כדי לך להיות על הגדר ולא להביע דעה
    סגור
  • לא טעתה ולא בטיח, זכותה להביע את דעתה (הנאורה).
    אחת 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    17 13
    מחזקת אותך ציפי וגם את המסר שלך. אוי לנו עם מדינה חשוכה כזאת!
    סגור
  • עכבר ביובים מצחין.
    מאיר 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 6
    תחזור למחילה שלך בביוב סוטה ארור.
    סגור
  • חשוך ? נאור ?
    עידו 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    10 4
    ואם יכניסו לגן של הילדים שלך ספר מקסים על ילד או ילדה המחליטים לחזור בתשובה ולהיות חרדים ? זה חשוך או נאור ? תכבדי או תגני ? ויותר גרוע...אם הבן דלך יחליט לחזור בתשובה....תגני או תתמכי ? תהיי אמיתית לרגע......
    סגור
  • נולדנו לשאול ולבחור
    יציאה בשאלה 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חזרה בתשובה זה לא משהו מולד זה להצטרף לדת מוכתבת וידועה מראש
    סגור
  • 17.
    למה הספר הנחמד והלהטב לא מסבירים שמי שמשנה את מינו
    לא מתחבר 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    14 10
    לא יוכל להביא ילדים לעולם. למה לא מסבירים שזכר שינה את מינו לנקבה לא יוכל ללדת וכי הוא אף פעם לא יהייה נקבה אמיתית אלה רק גבר זכר בלי בולבול. ואילו נקבה ששינתה עצמה לזכר לא תוכל להיות זכר אמיתי כי גם אם תסתום את הפות שלה ותשתול בולבול עדין לא תהייה גבר ותשאר אישה עם בולבול מפלסטיק מצופה עור
    סגור
  • שמעת על הטרנסית שבהריון?
    דני54 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אפשרי כל עוד לא כורתים אברי רבייה
    סגור
  • כן. היא נראית כמו גבר אבל היא בהריון. היא לא תהיה אבא
    אשה במראה גבר 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה כי היא לא עשתה שינוי מין מלא. אחרת הייתה עקרה. אז היא בעצם הפסיקה עם ההורמונים הגבריים וחזרה להיות אשה. יש גם טרנסגנדרית שהכניסה להריון. כי מתחת לחזות הנשית היא גבר וברגע שהפסיקה עם הורמונים מלאכותיים היא חזרה להיות מה שהייתה באמת. אבל שוב,אם הייתה עושה שינוי מין מלא זה לא היה מתאפשר
    סגור
  • רשלנות
    מרסל 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוי הרגת אותי! מצופה עור,תוסיף! אבל מודלדל
    סגור
  • ליקר יוקרה גם הם לא גבר ואישה אמיתיים? (ל"ת)
    רונית 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תפסיק עם הטרנספוביה
    טרנסית גאה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 7
    מגדר לא שווה למין ואתה משתמש בשפה גסה כדי להסתיר את הבורות שלך (אבל זה לא עובד מותק, כולם רואים שאתה קנאי מלא שנאת חינם), עכשיו תחנך את עצמך או תסתום.
    סגור
  • אז מה זה מגדר... מה שלבנאדם נדמה שהוא? סופרמן?
    מממ 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מין זה מציאות פיזית ומגדר זה בנדמה לי? סבבה אין לי בעיה עם עולם הדמיון. זכותו של כל אחד לדמיין מה שבא לו. אני פייה אגב... לפעמים נמר..
    סגור
  • 16.
    ציפי מסכנת את ילדי עם ישראל.
    ריקי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    19 19
    ספר שעלול לגרום לבעיות נפשיות לילדים והורים. ציפי את משחקת באש בתמיכתך בספר
    סגור
  • 15.
    למה הספר הנחמד והלהטב לא מסבירים שמי שמשנה את מינו
    לא מתחבר 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    16 8
    לא יוכל להביא ילדים לעולם. למה לא מסבירים שזכר שינה את מינו לנקבה לא יוכל ללדת וכי הוא אף פעם לא יהייה נקבה אמיתית אלה רק גבר זכר בלי בולבול. ואילו נקבה ששינתה עצמה לזכר לא תוכל להיות זכר אמיתי כי גם אם תסתום את הפות שלה ותשתול בולבול עדין לא תהייה גבר ותשאר אישה עם בולבול מפלסטיק מצופה עור
    סגור
  • 14.
    כוכבת ילדים לשעבר
    אא 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 8
    בטוח הספר מדבריך הנכדה שלה
    סגור
  • 13.
    שמישהו סוף סוף יסביר
    יורם ברט 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    12 6
    מה זאת אומרת שמישהי מרגישה שהיא בגוף הלא נכון או לא מתאים. הם (מי שלא יהיו) היו פעם בגוף אחר? מרגישים לא נוח, או לא נעים או מה שתרצו ; סבבה. אבל בכלל אפשר להתייחס ברצינות לילדה בת עשר שתספר שהיא בגוף הלא נכון? על סמך מה יש לה לומר דבר כזה?
    סגור
  • אני בלונדינית חתיכה 1.80 בגוף של שחרחורת צאבי 1.60
    בין הרצוי למצוי 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עושים? מתמודדים עם הפער בין הרצוי למצוי ולומדים לאהוב את עצמכם
    סגור
  • היי
    טרנסית גאה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 4
    תודה על שאלתך, הרבה אנשים פשוט היו מעדיפים לתקוף דברים שהם לא מבינים. חשוב לזכור שמין לא שווה למגדר ולכן כשא.נשים טרנסים אומרים.ות שהם בגוף שלא מתאים להם.ן הן.ם מתכוונים.ות שהמגדר שלהם.ן לא תואם למין שלהם.ן. מגדר מתחיל להתפתח בגיל 3 ולכן גם ילדים בני 3 יכולים להיות טרנסים. כל מה שכתבתי מוכח מדעית ואם תרצה תוכל לבדוק אותו. בשמחה, טרנסית גאה 3>
    סגור
  • מגדר מתחיל להתפתח. ואם לא מפריעים הוא מתפתח
    דמיון ומציאות 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אם זורעים בראש שטויות... אז אנשים במקום להתמודד עם הגוף שלהם נאבקים בו. לבנאדם נדרשות שנים רבות לפתח את המגדר שלו.. אבל אם מפריעים לזה עם הזיות כמו תהיה פלואידי... תחליף מין... תסתובב עם תחפושת ותאמין שאתה בעל חיים או פייה... אז במקום להתמודד מחפשים אלטרנטיבות דמיוניות. אני נמוכה וזה מה יש... אין ניתוח לשינוי גובה אז אני בגוף הלא נכון? או שאני צריכה ללמוד לאהוב את עצמי ככה? אני גם יכולה לצבוע שיער ולשים עדשות... אבל מתחת אשאר מה שנולדתי
    סגור
  • 12.
    הלא נורמלי נהיה הנורמלי ?
    נ.ש 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    18 9
    נולדתם שונים ? סבבה. עזבו את הילדים. אין שום גאווה במצעד הגאווה ואין קהילה גאה !! על מה ולמה הגאווה ? שכל אחד יחיה את חייו כרצונו. עזבו אותנו מהרעש והחגיגות עכוז שלכם. הטבע מה לעשות ברא אותנו הסטרייטים קצת שונים.....
    סגור
  • תאמר לי שאתה הומופוב בלי לומר לי
    טרנסית גאה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אין לי אפילו כוח לויכוח הזה, תחנך את עצמך
    סגור
  • טרנס זה לא מגדר... זה במשמעות החלפה. תקופת מעבר
    לא צינית. ולא מבינה 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה טרנסית ... אשה שהפכה לגבר או גבר שהפך לאשה? שואלת ברצינות לא מובן לי
    סגור
  • 11.
    לאראל סגל
    אור 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    12 7
    אם גדלת על ציפי שביט אז לא הבנת כלום . כי ציפי תמיד הייתה חיובית כלפי כולם עם הרבה אהבה ונתינה לכולם ולא הדירה אף אדם.
    סגור
  • 10.
    כל הכבוד ציפי
    נועה 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    17 17
    כל הכבוד! לכל אדם מגיע להיות שלם עם עצמו
    סגור
  • תודה
    ילדה טרנסית גאה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אני יודעת שבטח קיבלת מלא שנאה על זה אבל אני מעריכה אותך 3>
    סגור
  • ואם הילדים שלך יתאהבו בכבשים
    לא מתחבר 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    10 12
    גם תדבר כך? אם יביאו הכבשה לארוחה משפחתית? האם תושיב הכבשה יחד עם כל האורחים סביב השולחן? וז תכעס על בני המשפחה שהם לא מקבלים את האחר? ואם במקום כבשה יביאו פיל תדאג לנגישות כדי שהפיל לא יפגע? אלה סתם דוגמאות שתבין שלא כל כך קל לקבל את הדעות של האחר, קל יותר לקבל, לרחם, על אדם שידוע כחולה ולנסות לרצות אותו מאשר להרגיש אמפטייה ולעודד מחליפי מינם
    סגור
  • אף אחד גם לא מספר שהם לוקים בדיכאון
    אחת שיודעת 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    10 3
    ו-40% מהם מתאבדים. גם אלה שלא מתאבדים, חווים קשיים רבים בחייהם. אז לבוא ולנסות לשכנע ילדים קטנים שזה נורמלי? ממש סכנה לציבור
    סגור
  • רוצה לסלק את הבורות בנושא
    טרנסית גאה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אי אפשר להפוך להיות טרמס, אתה נולד טרנס. בנודע למחלות הנפשיות, הן יורדות במשמעותיות כשהסביבה תומכת, מה שהספר הזה מבטיח. בכל מקרה תחנך את עצמך או אל תביא ילדים כי אתה תהיה אבא רע.
    סגור
  • לא נולדים ככה
    הטבע 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרוב לא נולדים טרנסים. מלבד מיעוט של אנשים שנולדים עם בעייה גנטית ויש להם איברי רבייה כפולים. זה די נדיר. יש מקומות בעולם שזה יותר נפוץ. שאר בני האדם נולדו עם כרומוזומי מין ברורים ואיברים מתאימים. מאמינה שלא כל טום בוי חייבת להיות טרנסית ורוב בני הנוער לא מרגישים נוח בגופם. לוקח כמה שנים לקבל את עצמך. להחליף זה לא פותר את הבעיה רק עוקף אותה וסביר להניח שהטרנס ימשיך לחוש אי נוחות ברמה,זו או אחרת . מתחת לכל ההעמדת פנים של הגאווה והקהילה אני מאמינה שעדיף להיות טבעי בלי ניתוחים והורמונים . אגב חושבת אותו דבר לגבי נשים רגילות עם בעיית דימוי גוף שהופכות את עצמן למוטנטיות עם מלא שתלים וחומרים.. כשמגזימים זה נהיה מגעיל
    סגור
  • אם הילדים שלי יתאהבו בכבשים כמוך שמדקלמות כסילויות חושך
    יובל 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 3
    זה בהחלט לא יהיה מקובל, לא.
    סגור
  • שונא בהמות.
    מאיר 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סוטים עלובים בהמות מקומכם בספארי ברמת גן.
    סגור
  • נאצי
    רונית 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה ההבדל בין שנאתיך לשונה ממך לשנאת הנאצים לשונים מהם?
    סגור
  • 9.
    חולני . להתעסק במין עם פעוטות ? הפרוגרסיבים פשוט סוטים
    מיכל 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    16 12
    ציפי , אפשר להתפרנס גם בלי לפרסם שינויי מין לתינוקות
    סגור
  • 8.
    נו ברור . פעם היתה לה תוכנית בשם
    אא 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    7 8
    ציפי פות
    סגור
  • מלשון פטפוט. עשית את הפדיחה גבר (ל"ת)
    ציפיטפוט 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ציפי שביט אני מת עליך מאז שאני ילד
    איגי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    15 15
    תומך לחלוטין אוהב אותך מאוד
    סגור
  • 6.
    לו המתנגדים היו גרמנים לפני 80 שנהמעניין באיזו מפלגה הם (ל"ת)
    עמי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • לול (ל"ת)
    ילדה טרנסית גאה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמה טמטום, אבל נכיל אותך..... (ל"ת)
    עידו 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    לא מפתיע שהמתנגדים הם פשיסטים אלימים ידועים (ל"ת)
    עמי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    8 12
    סגור
  • סוטה מקומך בביוב.
    שונא בהמות שמאלנים. 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 5
    כל הסוטים הבהמות האלה הם חלאות שצריכים לחיות במחילות של הביוב.
    סגור
  • מה ? יש המשך ? 'טמטום 2" ? (ל"ת)
    עידו 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • גם הכותרת שלך והתגובה שלך אלימות אבל את זה אתה לא רואה. (ל"ת)
    שירה בראל 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 4.
    הומופובים חשוכים
    שנה 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    15 12
    אבדו את זה באופן מוחלט.
    סגור
  • עוד פעם חשוכים ? מי קבע שתומכים חשוכים ? (ל"ת)
    עידו 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ציפי הגזמת. מעכשיו מפסיקים לצפות בך
    ג'ק 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    16 20
    גם את נפלת בזוהמה?
    סגור
  • אתה מטומטם?!
    עמית 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    10 6
    הספר עצמו לא מדבר על טרנסיות (שגם בזה אין בעיה) הספר מדבר על קבלת האחר ושלכל אחד מגיע אהבה לא משנה מי הוא או מה הוא
    סגור
  • תתפלא. מתערב שמשכיל יותר ממך. האוצר הלשוני שלך מדהים.
    ג'ק 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לך תקשיב לציפי ותסרס את עצמך
    סגור
  • 2.
    דתיים
    יובל 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    11 14
    מתי נפנים: היכן שיש צרות יש כיפות!
    סגור
  • הנה האמת.....
    עידו 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 2
    דתיים=חשוכים דתופוביה בהתגלמותה !!! אתה חשוך !!! גזען !!! אלק נאורים....
    סגור
  • צבועים
    ז 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 6
    לקבל את דעת האחר שרוצה לשנות את מינו ולעשות דברים נגד הטבע זה בסדר. אבל לקבל את אורח החיים של הדתיים? מה פתאום? מחר צריך להחליט שלקיים יחסים עם אחות או אמא או הבת שלו זה בסדר, ולפרסם את זה מספיק חזק שכולם ירגישו גם כן שזה בסדר. פשוט תעמולה כדי לשנות את הטבע...
    סגור
  • מתי תפנים שאתם חולים. (ל"ת)
    אבשלום 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • 1.
    תגובה
    יונה ניצן 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    11 14
    תומכת מכל ליבי כמובן בציפי שביט ויוצאת חוצץ נגד השנאה שעדיין קיימת כנגד הלהטבים שכל פשעם שהם שונים
    סגור
  • לא לקבל זה לא לשנוא.....
    עידו 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אם אני לא מסכים עם משהו אז אני שונא אותו ? לא !!! אני פשוט לא מסכים איתו !!!!
    סגור
  • את חולה.!
    אבשלום 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    11 11
    כמו סרטן, רוצה שכולם יחלו בסרטן רק בגלל שאני חולה. ואלה שלא חולים יקבלו טיפול
    סגור