משפט

בנט קיבל מכתב איומים, הוטל צו איסור פרסום גורף

משטרת ישראל הודיעה כי קרוב לראש הממשלה קיבל מכתב איומים ובתוכו קליע של נשק חי, כאשר על החקירה הוטל צו איסור פרסום גורף, לרבות פרסומים שמגיעים מתקשורת זרה
מערכת ice |  2
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
משטרת ישראל מסרה היום (שלישי) הודעה מטרידה במיוחד, לפיה מכתב איומים ובתוכו קליע של נשק חי שהופנה כלפי משפחתו של ראש הממשלה, נפתלי בנט. על פי הודעת המשטרה, המכתב נשלח לאחד מבני משפחתו של בנט ולא ישירות לראש הממשלה ואף הגיע לבית משפחת בנט ברעננה. 
בינתיים, על החקירה, עליה אמון  מפלג הפשיעה הביטחונית ביאחב"ל ביחידה להב 433 של המשטרה, הוטל צו איסור פרסום גורף. בצו איסור הפרסום נכתב: "כל פרסום באמצעי התקשורת הזרים השונים, לרבות פרסומים ברשתות חברתיות שונות ולרבות ציטוטים מלאים או חלקיים של פרסומים מכלי תקשורת זרים, הפניה אליהם או לפרסומים באינטרנט וכל אמצעי מדיה אחר, לרבות כל רמז ישיר או עקיף לקיומה של כל עובדה הנוגעת לפרשה הנדונה".
בימים האחרונים עלתה משפחת בנט לכותרות בעיקר בעקבות החשיפה של אילה חסון בחדשות 13, בו פירטה העיתונאית על הוצאותיה הנרחבות של משפחתו של ראש הממשלה על הזמנות ממסעדות ב'וולט', שכן הסכומים עליהם מדווחת חסון מדברים על 11 וחצי אלף שקלים בחודש, על מזון בלבד. 
כזכור, רק בחודש אוגוסט האחרון עצרה המשטרה צעיר בן 23 מאשקלון על כך שפרסם פוסט בו איים לפגוע בחייו של ראש הממשלה, כאשר כתב כי "הוא המוות" והוסיף כי אם היה לו אקדח היה "מרוקן עליו מחסנית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ספין פוליטי שקוף !!!
    אסף 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה לאיילה חסון !!!
    סגור
  • 1.
    ספין (ל"ת)
    ספין 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור