תקשורת ומדיה

פתח תקווה בצעד חריג נגד רשף לוי: זו הסיבה

הסטנדפיסט והתסריטאי אמור להופיע באם המושבות בסוף חודש יוני,  אלא שתושבי העיר חתמו על עצומה שקוראת לעירייה לבטל את ההופעה, זאת בעקבות פוסט שפרסם לאחר אירועי הר הבית בו כתב: "אלוהים, שלח מטאור שירסק את הכותל והר הבית"
מערכת ice | 
רשף לוי (צילום יוטיוב/רשף לוי)
תושבי פתח תקווה נגד רשף לוי: הסטנדפיסט והתסריטאי הפופולרי אמור להופיע באם המושבות בחודש הבא, אלא שעושה רושם שתושבי העיר לא יתנו לדבר לקרות, כשהם מביעים את מחאתם ודורשים לבטל את ההופעה, הסיבה: פוסט שפרסם לוי בעקבות אירועי הר הבית לפני כחודש. 
בפוסט שעורר סערה גדולה כתב לוי: "אלוהים יקר, אני בטוח שאתה טוב ומטיב. מעולם לא קראתי התבטאות שלך שמבקשת מכל המדרובים למות על גל של אבנים כלשהו, גם לא בירושלים. אתה רואה את כל הטרוריסטים והמשוגעים שפועלים בשמך ואתה מתבאס לא פחות מאיתנו.
"לכן בקשה לי אליך, אתה ששולט בכל גרמי השמים, אנא ממך הסט את אחד מהמטאורים שלך, מטאור קטן, לא גדול, ושלח אותו ישר לאגן הקדוש שירסק לעפר את הכותל ואת הר הבית שבנה בכלל החוטא שלך הורדוס. את הבור שיווצר נשכיר לנטפליקס לצילומי העונה הבאה של too hot to handle ובכסף שנקבל נדאג לכל הילדים שההורים שלהם נרצחו ועוד יירצחו לשווא בכל הטירוף הזה"
לוי שהיה ער לביקורות נגדו, ניסה להסביר את עצמו שבועות ספורים לאחר מכן: "הרבה אנשים לא הבינו את הפוסט שלי על הר הבית... לא הבינו למה ביקשתי מאלוהים ורק מאלוהים (לא מבני אדם) להחריב את אל אקצא ואת הכותל ולהתחיל מחדש. להפסיק את כל הטירוף של הטרוריסטים שיורים בנו ומשתגעים בגלל מסגד שיושב במקום שבו פעם עמד המקדש.
"לא הבינו למה אני חושב ותמיד אחשוב שהילדים שלנו לא צריכים למות בגלל אבנים. ולא, אין אבנים עם לב אדם, אין דבר כזה, זאת סתם שורה יפה משיר שאין לה משמעות...האם לחילוני אסור להתפלל לאלוהים ולהגיד לו שכל הדבר הזה מיותר?".
ההסבר של לוי כנראה לא שכנע את תושבי פתח תקווה, שלאחרונה פתחו בעצומה עליה חתמו קרוב ל-100 תושבים, שדורשים לבטל מיידית את הופעתו שמתוכננת ב-25 ביוני באולם גולדה בעיר. "אנו פונים לעיריית פתח תקוה, לראש העירייה וחברי וחברות מועצת העיר לא לתת יד למי שאין לו ולו טיפת גאווה לאומית אמיתית כביכול".
בינתיים, בעיריית פתח תקווה עצמה לא מתרגשים מהדברים: "עיריית פתח תקוה מאמינה בחופש הביטוי ואינה נוקטת בסתימת פיות או בחרמות, בפרט כאשר מדובר בדברים שנכתבו ע"י קומיקאי שנוהג להתבטא באופן אירוני. יודגש כי הדברים הובהרו בשיחה שנערכה עם האומן בנושא ולאחריה הוחלט כי אין מניעה לקיים את האירוע ושכל אחד יבחר אם הדברים מתאימים לרוחו או לא.
"במקביל יצוין כי כל אירוע מתקיים או מתבטל (לעיתים גם נדחה) בהתאם להיקף הנרשמים אליו, כפי שקורה בהיכלי התרבות ובכלל האירועים העירוניים. רק על פי זאת יקבע אם האירוע יתקיים או לא".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה