תקשורת ומדיה

ינון מגל הפתיע בהר הבית, וזו הברכה המיוחדת שקיבל

העיתונאי הגיע יחד עם משפחתו להתפלל בהר והתרגש: "אשרינו שזכינו לעלות להר ביום העצמאות לשנה הבאה בירושלים הבנויה". ראש מנהלת הר הבית באיחולים לבביים
מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
ינון מגל הפתיע את המתפללים בהר הבית, כאשר קיים את ההבטחה שלו והגיע פיזית יחד עם שני ילדיו להתפלל באחד המקומות החשובים ביותר לעם היהודי, שעמד לאחרונה בלב המחלוקת עם המגזר הערבי שטען להפרה של הסטטוס קוו.
 
במנהלת הר הבית הודיעו: "העיתונאי ינון מגל עלה עם משפחתו לחגוג עצמאות בהר הבית והתרגש מהמציאות המתחדשת בהר הבית ובירך את מפקד המחוז דורון תורג'מן על ההתקדמות החיובית במקום הקדוש".
הרב שמשון אלבוים ראש מינהלת הר הבית שיבח את מגל על פועלו לחיזוק שיבת ציון בארץ כולה ובמיוחד בהר הבית ובירך אותו שכשם שזכה לעלות בחורבנו, כך יזכה בקרוב לראות ולעלות בבניינו.
 
מגל עצמו כתב בטוויטר שלו: "מרגש, התקוה, הבוקר, יום העצמאות, על הר הבית", לאחר מכן הוסיף תמונה עם ילדיו: "אשרינו שזכינו לעלות להר ביום העצמאות לשנה הבאה בירושלים הבנויה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השופר
    יודיק 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל אנשים כמו בן גביר, ינון מגל ועוד כמה פרובוקטורים נאבד את הריבונות בירושלים ובשטחים.יש לנו עסק עם מיליארד ויותר מוסלמים .רוב גוש הימין כלל לא מתגיסים לצהל. תתעוררו.
    סגור
  • 1.
    ללמוד ולעשות
    יחיאל 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לא רק דיבורים אלא מעשים בשטח רק ככה אין דרך אחרת
    סגור