תקשורת ומדיה

ינון מגל חוזר לכנסת? זו המפלגה אליה עשוי להצטרף

לאור הדיווחים כי יחבור לרשימה אחת עם בועז ביסמוט ומי שהוכרז כפורש מימינה, עמיחי שיקלי, הבהיר המגיש ב-103FM: "לא הייתה שום שיחה עם שיקלי, הכל המצאה מוחלטת, אבל מצד שני 'לך תדע', ומה חשב כספית?
מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
בן כספית וינון מגל שוחחו היום (ראשון) בתכניתם ב-103FM על השמועות בדבר כניסתו האפשרית של מגל למפלגה משותפת עם חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שהוכרז בשבוע שעבר כפורש, לצד שמות כמו גם בועז ביסמוט.
"אני מכחיש את זה", אמר מגל. "אני אומר שלא הייתה לי שום שיחה עם שיקלי על הדבר הזה, לא דיברתי על הנושא הזה, הכל המצאה מוחלטת. מצד שני, אני אומר 'לך תדע', זה לא תסריט שלא יכול לקרות. אגיד לך מי יחליף אותי בתוכנית - ברדוגו. אמרתי שאלך רק לתפקיד ראש ממשלה, אך הכל יכול לקרות".
בתגובה, השיב חברו למיקרופון: "למה העליתי את זה? אכפת לי? אם אני צריך להחליט על העתיד שלך אהיה בדילמה. מצד אחד, זה יהיה לי טוב ללחץ הדם, אך זה יהיה אחד האירועים הקורעים. התשובה לך לאמנון אברמוביץ' היא שאתה לא פוסל את זה על הסף". 
בפתח שעת התוכנית השנייה, שוחחו בן כספית וינון מגל על הפיגוע הקשה באריאל בסוף השבוע, שהוביל לרציחתו של ויאצ'סלב גולב בן ה־23, שנורה על ידי שני מחבלים בזמן שאבטח את הכניסה לעיר לצד ארוסתו, עליה הגן בגופו. 
כספית הגיב: "זה לא רק פיגוע ורצח של בחור צעיר, הוא היה בן למשפחה חרדית, הארוסה שלו היא המאבטחת והוא מגן עליה בגופו. שאפו לכל אלה שעסקו במלאכה והביאו את המחבלים המנוולים בתוך פחות מיממה. לא ניתן לגרש את המשפחות שלהם כי זה בניגוד לחוק הבינלאומי". בתגובה, תהה ינון: "למה לא הורגים את האנשים האלה? למה צריך לשים אותם בקייטנה בכלא? למה לא מגרשים את המשפחות שלהם?". 
 
באשר לסערות הפוליטיות, אמר כספית: "הבטחות בחירות, אין פוליטיקאי שמקיים אותן. להקים ממשלת רוטציה עם לפיד שבה לא השמאל ולא הימין יכולים לעשות משהו משמעותי לאג'נדה שלהם, הבטחה ליבתית זה לא לתת לבחירות חמישיות לקרות. בנט אמר שהוא ימנע בחירות חמישיות, שיחליף את נתניהו ושכולם מוזמנים לממשלה. בממשלה שהוא הקים כל התפקידים המהותיים שייכים או לימין או למרכז, הממשלה ימנית מממשלת נתניהו". מגל לא אמר נואש: "אתה מציג את זה כאילו בנט עמד בהבטחה העיקרית שלו, נו באמת. זה לא מתקדם לשום מקום, אנו צועדים אחורה בזמן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לדעתי הוא צריך לרוץ לכנסת בראשות מפלגת 'מטרידי ישראל'
    בדיחה 05/2022/01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הולך על זה? וואלה, יופי.
    סגור
  • יחד עם גנץ שסגר את הסיפור שלו בתשלום למתלוננת מארהב (ל"ת)
    חוה 05/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור