תקשורת ומדיה

בן כספית ודידי הררי בשיימינג למנכ"ל 103 בשידור חי

ינון מגל, בן כספית, דידי הררי והרון הרון  ערכו שידור מיוחד לכבוד חג הפורים, העלו לשידור במפתיע את מנכ"ל 103FM, אור צלקובניק ושטחו בפניו תלונות רבות בשידור חי. האם המנכ"ל שרד את השיימינג?
מערכת ice |  1
דידי הררי, בן כספית (צילום ויקיפדיה/ ניצן הפנר, 103fm)
שיחה משעשעת התרחשה היום בתכנית הבוקר של ינון מגל, בן כספית ב-103FM, כאשר השניים, דידי הררי והרון הרון התקשרו בהפתעה למנכ"ל הרדיו אור צלקובניק, והציעו לו שינוי - שבן כספית יגיש עם דידי הררי בבוקר, בעוד שינון מגל יגיש עם הרון הרון.
צלקובניק לא פסל את הרעיון ואמר: "אני חושב שצריך לעשות את זה לפחות פעם בשבוע, באישור דידי ובן". עוד בין היתר התלוצץ דידי הררי עם מנכ"ל התחנה, כאשר בא בטענות על כך שלטענתו כספית ומגל זוכים לתנאים עדיפים, שכן הם מקבלים שתי מכונות קפה וארוחת בוקר, בעוד שלטענתו של הררי, בתכנית הצהריים "לא מקבלים אפילו פתיבר". 
 
בתגובה, צלקובניק אמר: "אתם עושים לי שיימינג בשידור חי", כאשר כל הארבעה המשיכו להתלוצץ עם מנכ"ל הרדיו. כזכור, בשבועות האחרונים התרחשו מספר עימותים בין מגל לכספית בשידור חי, כאשר גם על זה התלוצצו הררי והרון הרון שטענו כי ההוצאות הגדולות ביותר שהרדיו מוציא הן על אוזניות אותן שובר כספית כשהוא עצבני בעת הוויכוחים עם מגל. 
צלקובניק, שעבד בעבר כעורך השידורים בגלגלצ וכן כיהן כסמנכ"ל פיתוח ב-eco99FM, מכהן כמנכ"ל ועורך ראשי ב-103FM מאז 2015. בעת תפקידו, גייס עיתונאים ואנשי חדשות בולטים לתחנה, בהם אראל סג"ל, גיא פלג, וגולן יוכפז. בין השאר יזם את שיתוף הפעולה היומי בין ינון מגל ובן כספית, ואת תוכנית "הקבינט" בהשתתפות רוני דניאל, יואב לימור ואלון בן דוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי בן כזבית יקבל סרטן ??? (ל"ת)
    אסף 03/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור