תקשורת ומדיה

אסם תחת מתקפה ב-103FM: "מעריך את הצרכנים שהענישו אותם"

יו"ר ועדת הכלכלה תקף את הרשתות הגדולות: "אנו יכולים לתת קנס של 100 מיליון שקל לרשת מזון או ליבואן שמנצל את גודל השוק שלו כדי לפגוע", את התנהלות הממשלה: "ממשלה שחפצה חיים צריכה להיות קשובה לכנסת", על שר האוצר ליברמן: "יידרש להיות קשוב"
מערכת ice | 
עליית מחירי מוצרים (צילום pexels, פלאש 90/ הדס פרוש, אוליביה פיטוסי)
במהלך דיוני ועדת הכלכלה של הכנסת אמש (שלישי) תקפו ח"כים ממפלגת ש"ס ודגל התורה את שר האוצר אביגדור ליברמן על כוונתו לשלול את ההנחות להורים חרדים שלא עובדים והמילה 'אנטישמי' אף נאמרה לעברו מצד גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד, שזכתה לתמיכתם.
בין המהומות והצעקות בוועדה, ח"כ מיכאל ביטון, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ניסה להרגיע את הרוחות. בשיחה עם ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM הגיב ח"כ ביטון למאורעות והתייחס ליוקר המחיה. הוא גם מתח ביקורת באופן שאינו משתמע ל־2 פנים על שותפו לקואליציה, השר ליברמן, ועל התוכנית שהוא מתווה.
"אנשים מדברים מדם ליבם וצריך להקשיב להם. הנושא הזה הפך להיות בכותרות והוא עלול לרדת עוד שבועיים - אבל הכאב של האזרחים מיוקר המחיה הוא עצום. השליחות שלי בכנסת היא לבטא את רחשי הציבור ולהציג את הכאב של הנפגעים ביותר". את תוכנית ליברמן כינה "חלקית" וציין כי היא מדלגת על החלשים ביותר.
ביטון הכריז: "אי אפשר לדלג על האוכלוסיה העובדת שמקבלת שכר נמוך. אם אתה רוצה לטפח את האדם העובד אל תדלג מעל האדם שנלחם על הקיום שלו. את זה לא אאפשר. מענקי עבודה לאנשים בשכר נמוך ישולמו באותו מועד שתינתן הורדת המיסוי על שכר למעמד הביניים".
 
על חרם הצרכנים לאחרונה: "אני מאוד מעריך את הצרכנים שהענישו את 'אסם', אבל זה לא מספיק. מחובתנו כממשלה לפקח ולתת קנסות. אנו יכולים לתת קנס של 100 מיליון שקל לרשת מזון או ליבואן שמנצל את גודל השוק שלו כדי לפגוע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה