ויראלי

ינון מגל ובן כספית בעימות על הגז: "פייק מושלם"

בזכות מי ישראל הוציאה את הגז מבטן האדמה? באולפן 103FM התעמתו שני המגישים ומגל טען: "בגלל שנתניהו הוציא את הגז מהאדמה, האינפלציה פה היא הנמוכה בעולם", חברו להגשה השיב: "אני קובע שנתניהו לא הוציא שום גז, פייק מושלם, הבל הבלים"
מערכת ice | 
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
בן כספית וינון מגל פתחו את הבוקר בשיחה על הקרדיט למי שייכת הוצאת הגז בישראל מבטן האדמה? פעולה שגרמה לכך שישראל נמצאת בנתוני האינפלציה הנמוכים בעולם, האמנם? אז האם נתניהו הוציא את הגז מהאדמה, או שהכל לפי דבריו של בן כספית - הבל הבלים כפול 17?
ינון מגל אמר: "למה יש אינפלציה בישראל פחות מבעולם? בגלל הגז, ומי נלחם להוציא את הגז מהאדמה? נתניהו", קבע והמשיך, "הממשלה הזו הפסיקה את חיפושי הגז, בגלל שהוא הוציא את הגז עכשיו המחירים נמוכים בעולם, ובגלל שהוא הוציא את הגז האינפלציה נמוכה בעולם, בגלל זה הוא הוציא את הגז אנחנו הפוכים למעצמה".
"למרות זה הם עושים מהלכים גרועים והעלו את המיסים, עולים בשיא של עליית מחירים שלא היה פה 12 שנה, תודה ליברמן תודה איילת תודה גדעון. מה עוד תגידו על נתניהו? שהוא לא עשה הסכם שלום עם האמרויות, שינו להם את כל המתווה - על מה אתה מדבר? איזה שטויות". 
 
כספית נשאר אדיש לדבריו של חברו להגשה ואמר, "גם זה לא יתפוס, אני קובע שנתניהו לא הוציא שום גז, זה פייק מושלם הבל הבלים בוקי סריקי הכל ביחד בחזקת 17. גם אם איימן עודה היה ראש ממשלה הגז היה יוצא". המשיך ואמר, "גרונך ניכר מהשקרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה