תקשורת ומדיה

עמיחי שיקלי מפתיע: מפלגה חדשה עם ביסמוט וברדוגו?

לאחר שהוכרז כפורש, עמיחי שיקלי סיפק לא מעט כותרות וספקולציות פוליטיות בראיון עומק שנתן בידיעות אחרונות. בין היתר התייחס לאופצייה של מפלגה חדשה עם ביסמוט וברדוגו, סיפר על שיחות פנימיות בימינה, וגם קמצוץ של אידאולוגיה על תחבורה ציבורית בשבת
מערכת ice |  7
עמיחי שיקלי, בועז ביסמוט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

לאחר שהוכרז כפורש השבוע, בישיבה קולנית בכנסת שעוררה סערה, עמיחי שיקלי התייצב לראיון עומק אצל עמיחי אתאלי וגבי בר חיים בידיעות אחרונות וסיפק לא מעט כותרות וגם קצת אידאולוגיה.


במהלך הראיון התייחס עמיחי שקלי, לאפשרות שיקים מפלגה חדשה שתתמודד בכנסת הבאה: "אני מעריך שימינה ותקווה חדשה לא יתמודדו בכנסת הבאה. הייתי שמח לייצר אלטרנטיבה לציבור הזה, ומפלגה זו אופצייה". כמו כן הוא אף אישר את השמועות ולשאלה עם יעקב ברדוגו ובועז ביסמוט הם אופצייה, השיב: "אנשים כמו ביסמוט,כן".
 



שיקלי אף חשף את הלחצים שהיו במפלגת ימינה, טרם הכניסה לממשלה, וטען כי הדובר של בנט הכתיב לו מילה במילה מה לצייץ : " זה הרבה יותר גרוע מזה, יומיים-שלושה, לפני פקיעת המנדט, ישבנו כל הסיעה, נפתלי כינס אותנו וצעק 'אני הולך על זה, ומי שמתנגד עד היום בשעה 18:00 בערב-מתפטר".

לבסוף אחרי הרבה ספקולציות פוליטיות, התפנה המרואיין להשיב על שאלות בנושאיים אידאולוגיים. ולשאלת המראיינים בנוגע לתחבורה ציבורית בשבת, השיב: "יכול להיות שנכון לתת לרשויות מקומיות את המנדט להחליט בהתאם לצרכים ולאופי של האוכלוסייה. לא רואה למה שבטירה או בקלנסואה לא תהיה תחב"צ"
 



כזכור, לאחרונה החלה לפעול הרכבלית בחיפה, ובניגוד לסטטוס קוו הנהוג בעיר, התנגדה העירייה להפעלתה בשבת, מהלך שעורר ביקורת מצד צרכני תחבורה ציבורית רבים. כחלק מההסכמים הקואליציוניים, הממשלה נמנעת בשלב זה מלשנות את הסטטוס קוו הקיים, ולאפשר תחבורה ציבורית בשבת לערים רבות שמאופיינות ברב חילוני ומעוניינות בכך. סוגיה מעניינת בהקשר הזה, היא הרכבת הקלה שצפויה להתחיל לפעול בשנה הקרובה, ועדין לא ברור אם תפעל בשבת, על אף מיליארדי השקלים שהושקעו בה.   

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לל
    מיח 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יהיה את ברדוגו אז אין טעם למפלגה חדשה אפשר כבר להצביע ליכוד עדיף להוסיף אנשים שיימשכו קהלים אחרים ולא את ברדוגו שרק ליכודניקים מחבבים אותו ( וגם לא כולם)
    סגור
  • 6.
    מי יהיר בשני כתבים ליגה ז ובעסקן שוליים (ל"ת)
    חבורת הזבל 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    אפסים
    האזרח קיין 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל האפסים התאגדו למפלגה אחת שכמובן לא תעבור את אחוז החסימה....
    סגור
  • 4.
    מפלגת האידיוטים חחח
    נתנאל 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 3.
    שיקלי הטרמפיסט, מי שמע עליך בכלל?
    אש 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בקרוב תתאדה מהחיים הפוליטיים, תתחיל לחפש עבודה !
    סגור
  • 2.
    אאא
    אאא 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    'על אף מיליארדי השקלים שהושקעו בה'' ראו מה קרה לחברות מחללי שבת - רק הפסדים! אז מה? לא יעבדו בשבת? נכון. רק ירויחו. כמו שמקומות בילוי לא יפתחו ביום הזיכרון וכו'
    סגור
  • 1.
    טריו גועל נפש (ל"ת)
    קואטרו 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור