ויראלי

העיתונאי שהותקף בכנס תקווה חדשה משחזר את המהומה

חזקי ברוך, עיתונאי ערוץ 7 אשר הותקף בצורה אלימה בכנס 'תקווה חדשה', מגיב לתקרית: "קיבלתי אגרופים בבטן, החזקתי ביד אחת את הפלאפון ובשנייה את תעודת העיתונאי וזה לא עזר"
מערכת ice | 
גדעון סער (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
על רקע המהומה הגדולה בכנס של מפלגת 'תקווה חדשה', אשר כללה תקיפה אלימה של עיתונאים, חזקי ברוך, עיתונאי ערוץ 7 אשר הותקף בצורה אלימה על ידי סדרנים, מגיב לתקרית.
ברוך, אשר התראיין ברדיו גלי ישראל בתוכניתו של שרון גל, סיפר: "המשתתף שהוכה אמש הוא חבר מפלגה, אני מדגיש את זה כי אנשים היו צריכים להירשם מראש ולקבל תג ואין סיכוי להיכנס בלי להיות חבר מפלגה, למרות הודעת תקווה חדשה לאחר האירוע כאילו הוא לא קשור לאירוע, אלקין וסער מכירים אותו, הוא הצביע לתקווה חדשה".
 
"באו שישה אנשים ובאלימות קשה מאוד הוציאו אותו. יש תמונה של הפגיעות בידיים ובגב. אני מגיע לכניסה לאולם מאיפה שמתחילים להוציא אותו ושומעים בסרטון חבטה מאוד קשה. הם קולטים שמתעדים אותם מפוצצים אותו במכות ואז האלימות מופנית כלפיי".

"קיבלתי אגרופים בבטן, בהתחלה ניסו להסתיר לי את הפלאפון. החזקתי ביד אחת את הפלאפון וביד השנייה את תעודת העיתונאי שלי וזה לא עזר. קלטתי שוטר וקראתי לו, למזלי אחרי 3 דקות מגיע קצין משטרה עם כמה שוטרים והתחילו לעשות הפרדת כוחות, שמו אותנו בצד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה