תקשורת ומדיה

מכות בכנס תקווה חדשה: "אם תהיתם איך נראית ארדואניזציה"

מהומה בכנס של המפלגה מהקואליציה, ארגון העיתונאים זעם על ההתנהלות כלפי העיתונאים שנכחו: "לא ייתכן שלא יתאפשר להם לסקר אירוע מפלגתי פתוח לציבור בצורה מכובדת, בטוחה וללא הפרעה", ריקלין: "מנדלבליט שוקל להגיש כתב אישום נגד נתניהו בגלל האירועים האלימים הערב בכנס של תקווה חדשה"
מערכת ice |  3
גדעון סער (צילום מתוך כנס התאחדות קבלני השיפוצים)
מהומה גדולה פרצה אמש (שני) בכנס של 'תקווה חדשה', כאשר שר המשפטים גדעון סער נקטע על ידי מפגין שמחה על הממשלה שהוקמה יחד עם רע"מ, מעבר לכך גם עיתונאים שנכחו במקום הותקפו ונמנע מהם לצלם ולעבוד באופן סידור.
ארגון העיתונאים והעיתונאיות יצא בהצהרה: "דורשים מיו"ר "תקווה חדשה" ושר המשפטים גדעון סער לגנות בתוקף את התנהגותם של אנשי המפלגה שהפריעו הערב לעיתונאים לבצע את עבודתם ואף פעלו באלימות כנגדם". 
 
"הארגון מביע שאט נפש מהעובדה שצלמי עיתונות לא הורשו לתעד אירוע שבו הורחק אחד הנוכחים שהפריע למהלך האירוע, ונקטו מולו אלימות. הארגון מזכיר לראשי "תקווה חדשה" שעיתונאים עובדים למען האינטרס הציבורי וזכות הציבור לדעת. לא ייתכן שלא יתאפשר להם לסקר אירוע מפלגתי פתוח לציבור בצורה מכובדת, בטוחה וללא הפרעה".
העיתונאי גלעד צוויק טען: "אם תקשיבו לתחילת הסרטון, בזמן שביריוני תקווה חדשה מכים את המוחה המסכן, סער צורח שם "אלו הם הפרובוקטורים של האופוזיציה", וחבורת הנאורים עם ההוד וההדר הבית"רי מוחאים כפיים סוערות אם תהיתם איך *באמת* נראה פשיזם, איך *באמת* נראית ארדואניזציה - המוסולינים של סער נתנו תצוגת תכלית".
 
שמעון ריקלין מערוץ 14 הוסיף: "בלעדי! מנדלבליט שוקל להגיש כתב אישום נגד נתניהו בגלל האירועים האלימים הערב בכנס של תקווה חדשה. ״בחנתי את המקרה ואת העובדות והגעתי למסקנה שנתניהו כן נתניהו הוא זה שאירגן שם את האלימות ושלח את הבריונים הביביסטים שלו״ מסר מנדלבליט. דרוקר: צודק מנדלבליט !!! בן כספית: שקוף ברור!!!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שינאת נתניהו לא תעזור לך .. זה לא ערוץ 11 .. צנון היית (ל"ת)
    רז 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    ככה מתנהגים
    ליאו 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    7י7יסטים
    סגור
  • 1.
    לזה קוראים ביביסטים
    ליליפות 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחת ממדורי השאול הישראלי- אחרי ערבים וחרדים.
    סגור