תקשורת ומדיה

גדעון סער חושף: זו הסיבה שהקמתי את תקווה חדשה

סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער השתתף בכנס חיפה למשפט באוניברסיטת חיפה. השר הגיב לאישור תקציב המדינה ותקף את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו: "חילצנו את ישראל משבי שנבע מהשתעבדות לאינטרסים של איש אחד"
מערכת ice |  3
גדעון סער (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
סגן ראש הממשלה ושר המשפטים גדעון סער השתתף היום (חמישי) בכנס חיפה למשפטים שנערך באוניברסיטת חיפה. במהלך הכנס סער התייחס לאישור תקציב המדינה וחוק ההסדרים, יצא במתקפה נגד יו"ר הליכוד ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו וחשף את הסיבה שלטענתו קמה המפלגה שלו. 
סער הגיב במהלך הכנס לאישור תקציב המדינה, תקף את נתניהו וחשף מדוע הקים את המפלגה: ״יום חשוב בתולדות ישראל. חילצנו את ישראל משבי שנבע מהשתעבדות לאינטרסים של אדם אחד - נאשם בפלילים. היום תחנה חשובה מאוד בהתרחקות מהתהום, בנתיב ההתרסקות, בדרך חזרה ליציבות פוליטית וכלכלית. מה שראינו בעיניים ומה שחווינו בשנים האחרונות מחייב מסקנות פוליטיות וציבוריות. לכן ביצעתי את המהלך של הקמת תקווה חדשה״.
מוקדם יותר, סער התייחס לאישור התקציב הבוקר וכתב בדף הטוויטר שלו: "ב-8 בדצמבר הקמתי את תקווה חדשה ויצאתי למסע לחילוץ ישראל מהשעבוד לאינטרסים האישיים של אדם אחד. הבטחתי להחליף את השלטון ולהחזיר את היציבות. בוקר אישור התקציב הוא בוקר של תקווה חדשה. צעד חשוב להוצאת ישראל מהמשבר הפוליטי הגדול בתולדותיה לעבר יציבות פוליטית וכלכלית,למען המדינה ואזרחיה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חולון
    שאול 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון סער הרי אני מכיר אותך מעל 17 שנה אתה בן אדם שממתי שהקרתי אותך והיו לנו ימים ולילות ביחד כל הזמן קנית בנתניהו תדבר אמת כל הזמן חתרת איך לקחת אותו בליכוד היום אפילו אתה את אחוז החסימה לא עובר כי אף אחד לא סומך עליך במדינת ישראל
    סגור
  • 2.
    גדעון
    יאיר לפיד הדביל 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תכין תתיק לכלא פדופיל עלוב. למה התפטרתה ב2014.
    סגור
  • 1.
    משפט נתניהו קורס אל תשקר את עצמך
    רון 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לגבייך אני לא יודע לגביו הוא זכאי מאה אחוז תפרו לו תיק
    סגור