תקשורת ומדיה

חבר הכנסת עמיחי שיקלי הוכרז רשמית כפורש

ניצחון לראש הממשלה נפתלי בנט. אחרי יום דיונים שארך כל היום, הכנסת הודיעה כי חבר סיעת ימינה הוכרז רשמית כפורש מהכנסת ומסיעת ימינה
מערכת ice |  5
עמיחי שיקלי (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)

לאחר יום דיונים ארוך שנמתח לאורך כל היום, הכנסת הודיעה הערב (שני) כי בקשתו של ראש הממשלה וראש סיעת ימינה, נפתלי בנט, התקבלה, ועל פי כן, הכריזה על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש מסיעת ימינה. 

לשון ההודעה: "בתום דיון שנמשך לאורך כל היום, ועדת הכנסת קיבלה את בקשת ראש הממשלה ויו"ר סיעת ימינה ח"כ נפתלי בנט, והכריזה על ח"כ עמיחי שיקלי כפורש מסיעתו, סיעת ימינה. היועצת המשפטית של הוועדה אמרה כי בהתאם לסעיף 116 (ד) זכות ההצבעה לח"כ בוועדת הכנסת בדיון על הבקשה להכריז על ח"כ כפורש מסיעתו, נתונה לח"כ שהשתתף בלפחות ממחצית ממשך ישיבת הוועדה. לפיכך, תשעה חברי כנסת אשר השתתפו במעל מחצית מזמן הדיון, רשאים להשתתף בהצבעה".
 



"שבעה חברי כנסת תמכו בהחלטה. להלן פירוט הצבעת חה"כ: מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן), ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד), ח"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו), ח"כ רם שפע (העבודה), ח"כ משה טור פז (יש עתיד), ח"כ שירלי פינטו קדוש (ימינה) וח"כ בני בגין (תקווה-חדשה) כולם הצביעו בעד. ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), ח"כ יצחק זאב פינדרוס (יהדות התורה), וח"כ עידית סילמן (ימינה) לא נכחו בהצבעה. ואילו ח"כ ווליד טאהא (רע"מ) לא השתתף כלל בדיון.

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הרבי
    נועם בן ישראל 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבי מלובביץ'
    סגור
  • 4.
    נגד הדמוקרטיה
    מוטי 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ‏"...ואם לא תבוא להצביע כציווי המפלגה - מאיימים עליו - יזרקו אותך מהמפלגה, ממשרתך ומפרנסתך.." - דברים שאמר הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א לפני יותר מ36 שנים - ומדוייקים היום מתמיד. קראו >> https://hageula.com/news/bearetz/22616.htm
    סגור
  • 3.
    בנט לא מבין שימינה גוויה
    יולי 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תבין בקרוב,לך!!!!!!!!!
    סגור
  • 2.
    בניטו אתה ראש ממשלה
    יורי 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כשמאחוריך אין אף אחד חוץ מלקקנים...
    סגור
  • 1.
    יתוש שעשה רעש של פיל. לא מתאים לפוליטיקה.
    ברוך 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זהו, חמוד. תמו 15 שניות התהילה שלך. זה לא עסק לילדים.
    סגור